Yiğit hemşireden bir tane daha sakinleştirici iğne vermesini isteyip Bejna'nin izin vermeyeceğinden
dolayı hemen direk koluna vurmuştu.Bejanin iğnenin etkisiyle kendinden geçip düşmüştü.
Yiğit Bejanin yere yığılmasıyla hemen yerden kaldırıp hemşireye normal bir oda isteyip odaya götürmenin daha iyi olduğunu düşünmüştü.Bejnayi odaya getirip yatağa bırakmıştı.
Baran ağa ısrar edip kalkmak istese de Yiğit göndermişti.Yusuf'u da göndermek istese de Yusuf gitmeyip Yiğitle kalmıştı.
Yiğit yatakta ölü gibi yatan Bejnaya bakıp bu hale gelmesine sebep olan biriside kendisi olduğu için kendine nefret etti.Bejna'nin yüzüne gelen saçlarını görünce yanına gelip yavaşça saçlarını yüzünden çekmiş.
Cam tarafında oturan Yusufa gözü dönüp-O kadar derin yaralar almış ki küçük bir kız çocuğu gibi sevgiye muhtaç o kadar yaktım ki canını benden hep nefret edecek.
Yusuf Yiğiti yıllardır tanıyordu ama ilk defa böyle görüyordu Yiğiti.Zehra onu kandırırken bile böyle üzüldüğünü görmemişti.
-Hakklı değil mi sen onu hiç sevmedin ,istemedin nefret ettin onun da senden nefret etmesi normal değil mi ?
-Bende istemezdim böyle olmasını ama kimse bana sormadı bile isteyip istemediğimi o zaman ben zaten başkasını seviyorurdum. Zehra vardı hayatımda güvenmiştim ona beni gerçekten sevdiğini düşünmüştüm ama en büyük ihaneti de o yaptı bana ya Şilan onu o kadar severken onun da bizi hiçe sayıp gitmesi niçin, kim için yaptı o şerefsiz için değdi mi ?
-Şilanı bilmem belki onunda kendince haklı sebepleri vardır. Ama Zehra için aynı şeyi diyemem en başından beri de gözüm tutmamıştı onu zaten aşık filan da değildin aranızda ki bağ sevgiden çok saygıydı.O seni paran ve şöhretin için seviyordu sende ona acıyıp korumayı aşk sandın. Gerçek sevgi sevdiğini herkese haykırmaktır ama sen yıllarca sakladın Yiğit neden sakladığını hiç sordun mu kendine.
Yusuf Yiğitin yanına gelip elini kalbinin üzerine koyup
-Burası Zehra'yi sevseydi ne bu kadar çabuk unuta bilirdin nede şuan burda yatan ( Bejaniyi gösterip ) kişi için bu kadar endişe edip korkmazdın hemde yaptıklarına pişmanım demezdin.
Sahi sevgi neydi emek miydi ,yoksa yanmak mıydı , yakarken de onunla yanmak mıydı ?
Yiğit kabul etmese de çarpıştıkları ilk gün etkilenmişti o yeşil gözlerden o gözler aklından çıkmazken kaderini olacağını da bilmiyordu.
Başkasını sevdiğini sanarken oysa gerçek sevgiden bihaberdi. Belki de tam buldum derken kaybetcekti.~~~
-Şilanım iyi misin iki gündür doğru düzgün bişey yemiyorsun , konuşmuyorsun biri bişey mi dedi ?
Şilan birkaç gündür aile özlemini bastıra mıyor , annesini , babasını , abilerini hepsini çok özlemişti.
-Ailemi çok özledim Serhat hepsi burnumda tütüyor.
Şilan gözleriden gelen yaşlarla
-Yiğit abim de Bejna da bizi hiçbir zaman affetmiycek biz kavuşalım derken onları yaktık.
Biz mutlu olalım derken onları yangına attık.Serhat Şilanın yüzünden ki yaşları silip
-Ağlama sen Şilanım bizde böyle olsun istemezdik biz ölümü göze alıp kaçtık berdeli hiç düşünemedik ama merak etme ben herşeyi halledicem.
Salonun kapısından gelen alkış sesiyile ikisi de oraya dönmüştü.
-Kaçmayı düşünebildiniz ama berdeli düşünemediniz yani öyle mi sen töreyi bilmez misin abi yada unuttun mu kaçan kızın yerine berdel istediklerini bilmez misin ? Haledicekmiş neyi halledicen sen herşeyin sorumlusu ikiniz değil misiniz zaten ? Şimdi de vicdan ayakları yapmayın yani çok bişey yapmak istiyorsan da karını da alıp gidersin burdan abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YÜREK (TÖRE )
RomanceKüçük yaştayken annesini kaybeden Bejna baba sevgisinden mahrum kalarak büyüp zalim bir ağayla berdel zoruyla evlenmek zorunda kaldı...