16.Bölüm (Kıskançlık)

6.7K 284 64
                                    

Bejna ona bağıran Yiğitle neye uğradığını şaşırmıştı onu tutan kişiye mi yoksa bir boğadan farkı olmayan Yiğite mi.

Yiğit sert adımlarla Bejna'nin yanına gelip kolundan tutup kendine çekmesiyle Bejnayi titan amcasının oğlu Sidarı parçalayacak gibi bakıyordu.

Sidar  Yiğitin Mardinde ki amcasının  en küçük oğluydu  Sidardin nasıl çapkın olduğunu bildiği için Bejanin belini tutmasıyla daha da sinirlenmişti. Düğün zamanı da  apar topar olunca düğüne gelememişler hayırlı olsuna  Mardinden gelmişlerdi.

Mutfağa su almak için giderken de Bejna'nin merdivenlerden tam düşeceği zaman kurtarmış ve bu güzel kızın kim olduğunu merak etmişti ki Yiğitin bariton sesini duymasıyla hemen Bejanin belini bırakmıştı.

-Bu ne sinir amca oğlu sakin.

Yiğit yumruk yaptığı elini daha sıkıp Sidara

-Sakinim ben sakin ama bir daha o elleri karımın üzerinde görürsem işte o zaman sakin bir Yiğit göremezsin .

-Demek bu güzel kız senin karın diyip Bejna'ya bakıp memnun oldum yenge dedi.

Yiğit Bejnaya güzel demsiyle daha sinirlenip Bejna'ya gitmesi için işret edip tekrar Sidara dönüp

-Şimdiden uyarıyorum seni Sidar sözlerine ve hareketlerine dikkat et seni karımın yakınında bile görmiycem anladın mı ?

Bejna mutfağa gelmesiyle Yiğitin bu kadar sert bir tepki vermesini beklemiş onu tutan kişiyide gözü hiç tutmamıştı.

Evin Bejnayi mutfakta görmesiyle Bejnanin yanına gelip koluna bir  cimcik atıp

- Valla nazar değdircem sana haa harika gözüküyorsun şimdi o içerdekiler nasıl o kem gözlerle sana bakacak.

Bejna evinin dediği ile gülümsemişti aklı hala Yiğitteydi.

-Eee hadi o zaman geç kaldık zaten misafirlerin yanına geçelim yoksa Zelal hanım ikimizide yer.

-Tamam yenge geçelim.

Evin ve Bejna mutfaktan çıkarken Yiğitlerin avluda görmemesiyle Evine dönüp

-Şeey yenge.... Yiğit ve arkadaşları gelmişti de nerdeler...

Evin Bejanin sorusuyla gülüp Bejna'nin koluna girip

-Kocanı mı özledim sen

-Yaa abla ne özliycem o ayıyı.

Evin Bejanin dediği şeyle kocaman gözlerini dikip

-Sen az önce Yiğite ayı mi dedin.

Bejna kafasını sallayıp

-Evet ayı dedim

-Peki Yiğit bunu duyarsa ne olur ?

Bejna  Evinin söylediğiyle durup

-Ne olur biliyor musun önce o kaşlarını çatar  sonra da Yiğitin taklitini yapıp" Sen bana nasıl ayı dersin Soyhan kızı bunun acısını senden çıkar mıyım" der

Evin Yiğitin taklitini yapan Bejna'ya kahkaha atmasıyla Bejnada gülmüştü.

-Hadi yenge ayıp olucak misafirlere diyip.
Misafirlerin oturduğu kocaman salona geçmeleriyle herkes hayranlıkla bakıyordu Bejna'ya.
Bejna tüm gözlerinin üzerinde olmasıyla kızaran yüzüyle yüzü alev almıştı.
  Evinle birlikte herkese hoşgeldin diyip Zelal hanımin yanına geçmişlerdi sağında Evin solunda da Bejna'ya oturmasıyla omzunun dikleştirip iki mükemmel gelin almanın guruluyla tatlı bir tebessüm etmişti.

İKİ YÜREK (TÖRE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin