8.Bölüm ( Nişan )

6.2K 271 40
                                    

Yiğit ağa Bejanin ona dağ ayısı ve küstah
demesiyle Bejna'nin yanına ilerliyordu sert adımlarla Bejna'nin tam karşısına gelil kara sinirden dönen gözlerini Bejna'nin yeşil gözlerine dikip

-Sana neler yapacağımı bilseydin ağzını açıp tek kelime edemezdin dua et ki kadınsın yoksa şuan cenaze namazın kılınıyoru bir daha da sakın karşıma çıkayım deme bir dahakine bu kadar şanlı olmazsin .

Arabasına binip ordan uzaklaşmasıyla Bejna rahatlamıştı. " O sinir o öfke neydi öyle bir kadınla nasıl konuşacağını bile bilmiyor öküz bide gelmiş bana diyor düz yolda yürümesini bilmiyorsan çıkma sokağa, sen önce karşındakiyle konuşmasını bil ayı.

Dünden beri bişey yemediğinden ve nişan alışverişi yüzünden baya yorulmuştu Bejna kendini çok haksız ve bitkin hissediyordu eve gittiği gibi dinlenmek istiyordu.

Bejna'nin gelmesiyle Delal hanım

-Biz artık müsadenizi istiyelim akşam için hazırlıklarla ilgilenmeniz gerekiyor.

-Müsade sizin.

Bejna Zelal hanımın elini öperken yine kollarıyla Bejna'yi sarmasıyla Bejnada karışılik vermişti.
Evinle de sarılıp arabaların gelmesiyle ordan ayrılmışlardı.

~~~

Yiğit hala sinirini yatıştırmamişti sıktığı direksiyonla hala aklı çarpıştığı o yeşil gözlerdeydi kim oluyorda ayı demişti aklı almıyordu eğer ki erkek olsaydı çoktan ağzını burnunu kırmıştı ama işte kadın olduğu için bişey yapamaşti.

Otelin önüne gelip Zehra'yi aradı aşağıda beklediğini söyleyip kapattı telefonu.

Zehra Yiğitin aramasıyla aynadan son kez kendine bakıp inmişti aşağıya.

Yiğit Zehra'yi görmesiyle yaşanan o tatsız tartışmayı unutmuştu.
Zehra ona iyi geliyordu ve onun yanında kendini mutlu hissediyordu.

Zehra Yiğitin arabasına binip yanağına öpücük kondurup " Sevgilim çok özledim seni " Yiğite aynı şekilde karşılık verip yanagindan öpüp "Bende çok özledim seni ama halletmem gereken işler vardı hem sana anlatmam gereken şeyler de var."

Zehra Yiğitin yüz ifadesinin gerilmesiyle kötü birşeyin olduğunu anlamıştı doğru düzgün konuşmamışlardi da şu iki günde Yiğit asla yapazdi böyle olayın ciddiyetini anlayarak.
Direksiyon da olan Yiğitin ellinin üstüne koyup

- Ne olursa olsun her zaman yanındayım sevgilim bunu hiçbir zaman unutma.

Yiğit Zehra'nın dedikleriyle mutlu olmuştu Zehra'nın elini tutup bir öpücük bıraktıktan sonra.

-Biliyorum o yüzden sana sozsuz teşekkür ediyorum iyi ki varsın.

- Sende iyi ki varsın , ama anlatacaksın bakalım şu iki gündür sevdiğimin canını sıkan şey neymiş .

- Tamam bir yere geçelim herşeyi anlatacam .

Hafif bir tebessüm edip sevdiği kadının ellini sıkıca tuttup diğer eliyle de arabayı sürdü.

~~~

Bejna konağa geldiği gibi mutfağa gidip ayak üstü bişeyler atıştırmıştı iki gündür bişey yemedigiden kendini halsiz hissediyordu akşam da olucak nişandan dolayı ayakta durabilmesi için bişeyler yemesi gerekiyordu yoksa her an düşüp bayıla bilirdi.

Odasına gelip üstünü değiştirip duşunu aldı 2 saat sonra nişan için hazırlanacaktı biraz dinlese iyi olucaktı.

Kapısının tiklatmasiya Dilanın sesini duymasıyla gelenin Dilan olduğunu anlamıştı.

İKİ YÜREK (TÖRE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin