24.Bölüm ( Baba )

5.1K 265 109
                                    

Yiğit Şiyardan gelen mesajlarla deliye dönmüştü

*Abi yengem yanımda merak etme

*Eve götürmemi istedi bende götürüyorum

Yiğit telefonu yatağa fırlatıp dolaptan üzerine bir hırka alıp çekmeceden silahını almak için bakınca orda görmeyince yumruk yaptığı elini çekmeceye vurup

-Ulan Bejna yerinde dur be kızım dua et sana bir şey olmasın yoksa yakarım o konağı.

Yiğit hemen aşağı inip konaktakileri telaşlandırmayıp konaktan çıkınca adamalara güzel bir fırça attıp dönünce görüşücez diyip arabasına binip hızla ayrılmıştı ordan.

Şiyar Bejanin elinde gördüğü silahla kopacak kıyameti bekliyordu.

Bejna bas bas bağırmasıyla herkesi tatlı rüyasından uyandırmıştı.

Dilan ablasının sesini duyunca uykulu gözleriyle üzerine bir hırka geçirip hemen aşağı inmişti.

Aram ve Adar da Bejnanın bağırmalarıyla onlar da uyanmıştı.

Şilan duyduğu sesle bir şey olduğundan korkup Serhat'ı uyandırıp onlarda inmişti aşağıya.

Şilan avluda gördüğü Şiyarla dolan gözleriyle kardeşinin yanına gitmek için bir iki adım atınca Şiyar Şilanı görünce ablasına hasretle bakıp başını iki yana sallayıp ablasına eliyle dur işareti yapıp gelmesini engellemişti.

Serhat Bejna'nin zayıflamış vücuduyla çok sevdiği saçını omzuna kadar görmesiyle Bejna'yi bu halde görmeyi beklemişti.

Dilan merdivenlerin başındayken ablasının bu halini görünce göz yaşlarını tutamamıştı.

Berfin ise aşağı inmeyip yukarıdan avluda Bejna'nin haline o bile acımıştı.

Adar Bejna'nin yanına bir iki adım atmışken Bejna

- Sakınnn.

Bejna yukarı babasının hala inmemesiyle

-Hasan Ağa insene aşağı bak bütün çocukların burda inde babalarını gerçek yüzünü görsünler.

Hasan Ağa Bejna'nin bu saate gelip konağı ayağa kaldırmasıyla herşeyi öğrendiğini anlamıştı.

Delal hanım yataktan uykulu bir şekilde kalkıp üstünü giyen Hasan ağaya bakıp

-Gecenin bu saattinde derdi ne bunun car car bağırıyor terbiyesiz.

Hasan Ağa cevap vermeden giydiği üstüyle aşağı odadan çıkınca avlunun içinde elinde silahla Bejnayi görünce kesilmiş saçlarına ve ağlamaktan kızaran gözleriyle ne kadar da zayıflamıştı.
Elini kalbine koyup dolan gözlerini akmaması için tuttup aşağı inmişti.

Bejna merdivenlerde inen babasına tiksinerek bakıp

-Kusura bakmayın sizi tatlı uykunuzdan uyandırdık.

Delal hanım inen merdivenleri hızlıca inip Bejna'ya nefretle bakıp

-Gece gece evi bastığı yetmezmiş gibi birde terbiyesizlik yapıyor densiz defol git burdan.

Bejna Delal hanımın dediğiyle alayla bir kahkaha attıp babasına dönüp Delal hanımı işret edip

-Bak görüyor musun beni kendi evimden kovuyor oysa yatıp kalkıp bana şükretmesi gerekmiyor mu oğlunun canını kurtarmak için kendi hayatımı maf ettmedim mi ? Babalık yapıp sevseydin bende kendi evimde bir hizmetçi gibi muamele görmezdim.

-Bunu konuşmak için mi geldin gece gece.

Bejna Delal hanıma göz kaydırıp babasına bakıp

Elini iki yana açıp sesinin çıktığı kadar bağırıp

İKİ YÜREK (TÖRE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin