Bölüm - 21 -

1.6K 120 80
                                    

ve sen geceye aşık olan bir kızı , karanlıkla tehdit ettin.

ve sen geceye aşık olan bir kızı , karanlıkla tehdit ettin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümü buruşturup baktım. Sabah sabah bu adamın ne işi vardı burada?

"Alp?" dedim anlamsız bir şekilde. İçten bir gülümseme ile bana bakıyordu.

"Günaydın, naber Seyran?" dedi. Çatılan kaşlarımı düzelttim.

"İyi, iyi de. Hayır mı sabah sabah?" dedim boş boş. Aklımın bir köşesinde gidip uyumak vardı sadece.

"Hiç, kahve içmeye davet etmek için geldim seni. Ne dersin?" dedi. Abim arkamdan geldi.

"Kabul eder tabii, değil mi Seyran?" dedi yalancı bir gülümseme ile. Ona nefret dolu bakışlarımı yolladım. Uzaklaştım.

"Başka zaman içsek?" dedim elimi arkama saklayarak. "Hiç keyfim yok, uykusuzum hemde." dedim kendimi açıklamaya çalışarak. Abim beni umursamadan Alp'e yürüdü.

"Sen ona bakma Alp, gelir o seninle şimdi. Hadi Seyran," dedi. Derin bir nefes aldım. Kolundan tutup içeriye sürükledim.

"Sen kendini ne sanıyorsun ya?" dedim sinirlenerek. "Alp'i sen çağırdın demi buraya?" dedim. Az önceki yalancı neşesi yok olmuştu. Sert bakışları yüzümde dolandı.

"Evet ben çağırdım." dedi. Sesli bir nefes verdim. "Kaynaşın, konuşun. Ferit'i unutmanın başka yollarından biri." dedi.

"Ben başkası ile olmayacağım abi, ya Ferit ya hiç!" dedim sinirle. Saçma sapan işlerle de uğraşma." dedim onu uyararak.

"Benim bir şey yaptığım yok, çocuk dünden razıymış zaten. Kapıya kadar gelmiş." dedi. Elimi salladım.

"Bana bak, buraya senin aptal saptal oyunların yüzünden geldi bu çocuk. Onunla kahve içmeye gideceğim," dedim. "Altında başka bir şey arama." dedim. Abim teslim oluyormuş gibi havaya kaldırdı ellerini.

"Okey," dedi. Yüzümü buruşturup odama çıktım. Uykusuzluk akıyordu gözlerimden. Başıma bir de bu Alp çıkmıştı.

Üzerime alakasız parçaları geçirdikten sonra aşağı indim. Abim ile Alp kapının önünde sohbet ediyorlardı. Alp beni görünce gülüşünü genişletti. Abime bakmadan evden çıktım. Alt sokakta geri dönsem ayıp olur muydu?

Kapının önündeki büyük cipe bakış attım. İçim içten içe rahat etmese de ses etmeden bindim. Ferit olsaydı kapımı açardı. Alp öyle bir centilmenlik yapmamıştı. Umrumda da değildi açıkçası.

"Ee Seyran, neler yapıyorsun?" dedi sokaktan araba ile çıkarken. Somurtkan yüzümü buruşturup cevap verdim.

"Gelmeseydin uyumaya çalışacaktım. Sen ne yapıyorsun?" dedim somurtarak. Bana kısa bir bakış attı.

"Erken mi geldim?" dedi sorumu yanıtlamadan.

"Sen erken gelmedin ben geç yattım Alp." dedim. "Ve biliyor musun, uykuya çok düşkün bir insanım. O yüzden bugün ters tarafımdayım." dedim yalan söyleyerek. Uykuyu sevmezdim. Zamanımın çoğunu uyku ile harcamak bana aptallık gibi gelirdi. Hayat kısaydı ve bu hayatın yarısını uyuyarak geçirmek, aptallıktı.

Fafnir | Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin