Ben senin, yüreğimde duruşunu sevdim.
Cahit Zarifoğlu
Acıyla yüzümü buruşturup gözlerimi açmaya çalıştım. Neredeydim? Bütün bedenim kaskatı kesilmiş, vücudumda dolanan ağrıyı kesmek istiyordu. Zorla yutkunup ışığa alışmaya çalıştım. En son ne olmuştu?
"Seyran!" Yalının bütün koridorlarında tek bir ses yankılandı. Altın işlemeli avizeler, sehpaların üzerine konulmuş süs eşyaları; aile tabloları, Halis Korhan'ın fotığraflarında tek bir ses titredi. Ferit Korhan'ın sesi.
Ferit koşarak, merdivenlerden düşen kadını kolları arasına aldı. Gözleri kapalıydı. Bu kaçıncı sefer duyduğu korku hissiydi? Kaçıncı defa abisi yüzünden birini kaybetme korkusu yaşayacaktı?
"Abidin, araba!" dedi sadece. Bir yandan kolları arasındaki kadının saçlarını sıvazlıyor, bir yandan da içinden kendi kendini teselli etmeye çalışıyordu. Gülgün Hanım, Ferit'in yanına çökerek Seyran'ı izledi. "Ona bir şey olursa Fuat Korhan," diye nefretle fısıldadı Ferit. Fuat Korhan'ın bedeninden bir elektrik akımı geçti. İlk kez kardeşinin nefretini hissetmişti. "Seni öldürürüm!" diye kükredi.
"Araba hazır!" dedi Abidin acele ile. Ferit bütün gücünü, baş dönmesini, nefretini, güçsüzlüğünü aşıp bacaklarına sıkıştırdı. Baygın karısını kolları arasına aldı ve acı ile ayağa kalktı. Aklına dolan iğrenç anıları aşmaya çalıştı. Her seferinde aynı sahneye kaç kere maruz kalacaktı? Her defasında Seyran'ı kaybetme korkusu mu yaşayacaktı? Bu kaçıncıydı?
Arka koltuğa geçerek Seyran'ı kolları arasına aldı. Gülgün Hanım öne binmişti. Ferit, Seyran'ın saçlarına küçük küçük buseler konduruyor; kulaklarına iyi dilekler fısıldıyordu. Seyran'a bir şey olma fikri, bütün gücünü elinden alıyordu. Korkunun esiri olmak istemedi. Elleri arasında soluk bedeni ile yatan karısını izledi. Kalbinden, midesine; oradan bütün bedenine yayılan sevgisini hissetti. Seyran'ı her hücresi ile seviyordu.
"Seyran?" diyerek içeri girdi Gülgün Hanım. Kendimi oturur pozisyona getirmeye zorlayarak kalktım. Kollarıma destek vererek beni kaldırdı. "İyi misin, ağrın var mı?" dedi hafifce tebessüm ederek. İçten bakışlarına döndüm.
"Ne oldu? En son Fuat ile kavga ediyorduk?" dedim kafamı sıvazlayarak. Ferit neredeydi?
"Merdivenlerden düştün," dedi bakışlarını kaçırarak. Kaşlarımı çattım. Doğru ya, Fuat Korhan beni itmişti. Sözlerime dayanamamış ve beni ittirmişti.
"Ferit nerede?" dedim zorlanarak.
"Bilmiyorum, Abidin ile çıkmışlardı. Gelir şimdi." dedi Gülgün Hanım. Dişlerimi sıktım. Bütün bedenim acı ile kasılıyordu. Sırtımda hissettiğim acının haddi hesabı yoktu. Ferit nereye gitmişti? Merak ediyordum. Başına bela almasından korkuyordum. Sessiz kaldım. "Bir şeyler ister misin? Su getireyim mi?" dedi Gülgün Hanım ilgi ile. Kafamı sağa sola salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fafnir | Yalı Çapkını
Fanfic"Hayat olmayan şeyleri iteceğim. Ve öldüğüm zaman aslında yaşamamış olduğumu görmeyeceğim." Gözleri ile resim sergisinde ki çizimlere baktı. Kendisini burada nasıl ve ne için bulduğunu bilmiyordu. Kapısından geçiyordu ve içeride tanıdık bir şeyler b...