FİNAL Part - 1 -

2.7K 121 32
                                    

"Sevginin yalnızca bir duygu olmadığını, bilgi de gerektirdiğini kendimden biliyorum. Sevgi savurganlığım yüzünden habire su vererek çürüttüğüm kaktüsler hâlâ aklımda."

                       Tomris Uyar, Gündökümü

"Sakin olur musun artık Seyran? Başım döndü!" dedi Ferit. Yatakta oturmuş beni seyrediyordu. Heyecandan bir sağ bir sol dönüp duruyordum.

"Gel de sen sakin ol Ferit, hem senin için kolay zaten." dedim kinaye ile. "Kızı koluna taktın zaten."

"Evet. Düğünün ne önemi var değil mi?" dedi ayağa kalkarak. Ona inanamayarak baktım.

"Ne?"

"Ne, ne?" dedi kollarımı tutarak. "Biz evliyiz zaten Seyran. Sade bir nikah yeterliydi bence." dedi. Ciddi olup olmadığını anlamak için yüzüne baktım. Gerçekten ciddi duruyordu. Kollarımı kurtardım.

"Evliyiz ama düğün de önemli yani." dedim gözlerimi kaçırarak. "Hep hayallerimden biriydi."

"Düğün mü?" dedi. Başımı salladım. Heyecanlanmıştım. Ferit'i siyah takımın içinde görmemden uzun bir zaman geçmişti. Beni o kadar davetlinin arasında beklediğini düşünmek, kalbimi hızlandırmıştı. "Gözlerin çok güzel," dedi tebessüm ederek.

Ferit'e ne kadar kızsam da en sonunda barışmıştık. Ve babası, annemlerle konuşmaya gitmişti. Bu heyecanım o yüzdendi. Ama Ferit benim aksime gayet sakindi. Bu sakinliğinden nefret ediyordum.

"Ya düşünsene," dedim Ferit'i aşarak. "Kocaman Korhan bahçesindeyiz. Sen oradasın, bekliyorsun." dedim terasa çıkarak. Peşimden geldiğini biliyordum. "Beni bekliyorsun siyah takım elbisen içinde. Kunâla kuşları gibi zıt ama bütün oluyoruz." iç çektim.

"Kunâla kuşu mu?" dedi oturarak. Dudaklarımı ıslattım.

"Evet kunâla kuşu."

"İlk kez duyduğumu söylesem?" dedi. Gülümsedim. Yanına yaklaştım. Yanağını sıvazladım. Gözlerine baktım. İçten bir şekilde beni izliyordu.

"Kunâla kuşu gibi gözlerin var," kirpiklerini sevdim. "Bir gün sönecek kunâla. Bu etlerin arkasında güzelliklerin var," dedim. Büyülenmiş gibi bana bakıyordu. Dudaklarını öptüm. "Benden başka kimse bilmeyecek."

"Çok güzelmiş, ne bu?" dedi. Kaşlarımı çattım.

"Şiir." dedim. Ferit kahkaha atmaya başladı. Kafamı salladım. "Ne?" dedim.

"Hürrem repliği söylemiştim ama anlamadın. Neyse," dedi. Ellerini belime koydu. O oturduğu için üstten bakıyordum. "Kültürlü bir bayanla evli olmak, nasıl hissettiriyor bilemezsin." dedi şehvetle. Tebessüm ettim. Gülüşümü bozarak uzaklaştım.

Fafnir | Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin