#18#

806 55 5
                                    

~YASEMİNİN ANLATIMI~

Erva'yla kafede buluşup o izbandut gibi adamların bizi götürmelerinin ardından iki gün geçmişti. Erva yeni bir okula başlamıştı. Erva'nın yurttan atılması nedeniyle yanımdaki yatağa yeni bir kız gelmişti. Yeni kızlardan nefret ediyordum. Belki de hayatım boyunca hep yurtlarda kaldığım içindi. Ben hiçbir yere yeni girmemiştim, hep onlar yeni gelmişti.

Havaya baktığımda karardığını gördüm ve ders çalışmayı bıraktım. Dışarıdan çok neşeli biri gibi görüsem de ailem param ve güzelliğim olmadığı için ders çalışmam gerekiyordu. Derin bir nefes alıp balkonun kapısını açtım. Soğuk rüzgar tenime çarpıyordu. Tam sağıma dönmüştüm ki balkonun içine atlamış olan bir Tuna'yla karşılaştım. Geçen gün evinde kaldığım çocuktu. Poyraz'ın arkadaşı.  Korkuyla geri çekilirken bağırmaya başladım.

"Ya gerizekalı mısın? Ödümü kopardın! Salak-"

Cümlemi tamamlayamadan Tuna elini ağzıma bastırdı.

"Şşhht. Kızım sussana." Diye tısladı. Elini ısırdığımda yüzünü buruşturarak geri çekildi.

"Kızım sikeceğim haa. Bir sus. Uyandıracaksın milleti." Diye tısladı.

Terbiyesiz çocuk. Pislik. Ardından devam etti.

"Git üstüne birşeyler giy."

"Ne diyorsun be? Ne giyecekmişim? Gelmem senle bir yere."

"Git giyin." Diye tısladı tekrar.

"Giymiyorum da gitmiyorum da." Deyip dil çıkardım. Kapıyı açmak için elimi uzattığımda aniden yerden havalandım. Tuna'nın omzundan aşağı sarkmış duruyordum şuan.

"Demek gelmiyorsun."

Sırtına yumruklarımı geçiriyordum ama etki etmiyordu.

"Bıraksana! Pislik çocuk!" Oda arkadaşım yoktu. Zaten en gerekli vakitlerde olmazdı. Odadan çıkıp koridorda ilerlemeye başladı. "İmdat! Yardım edin." Sesimi duyan odasından çıkıyordu ama bir şey yapan yoktu.

"Kızım bi' sus ya." diye bağırdı Tuna. Yüzünü göremiyordum ama sinirlendiğini anlayabiliyordum.

"Bırak kızı." diye bağırdı güvenlik Hasan abi.

"Hasan abi yardım- " diyordum ki bacağıma şaplak yememle sustum.

"Çekil önümden amca."

Kaba çocuk. Debelenmeyi bırakıp derin bir nefes aldım. Tuna bir süre sonra tekrar yürümeye başladı. Araba kilit sesi geldiğinde beni yere indirip arabanın içine fırlattı. Açmayı denedim ama kilitliydi. Camdan dışarı baktığımda ,Tuna gelen güvenlik görevlisine yumruk attı. Ardından şoför koltuğuna yerleşti. Arabayı çalıştırıp hızla sürmeye başladı.

"Ya resmen kaçırıyorsun beni!"

Aslına bakılırsa şuan filmlerde ki gibiydik. Bir süre birşey demedim. Canım sıkıldığında;

"Tuna?" Diye seslendim.

"Ne?"

"Canım sıkıldı."

"Banane?"

"Telefonunu versene."

Malum apar topar çıktığımız için alamamıştım. Tek kaşını kaldırıp bana döndü.

"Benim ki yurtta kaldı. Karıştırmam."

Önüne dönüp direksiyonda ki elini çekti. Dizleriyle alttan destek yapıyordu. Koltukta doğrularak arka cebinden telefonunu çıkardı. Kucağıma atıp;

#IFLAS#(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin