Ejder ve Saligia'nın iyileşiyor olmaları bütün enerjilerini yeniden kazandıkları anlamına gelmiyordu. Hiçlik bütün enerjisini kendini onarmaya harcadığı için ikili sadece iyileşebiliyorlardı. Gözle görünür yaraları kapanıyor ve uzuvları eski haline dönüyordu. Ama kalan enerjilerinde bir artış olmuyordu. O yüzden hala daha bitik haldelerdi.
Ama iyileşmiş olmaları onlar için iyiydi çünkü artık bedenleri iyileşmek için çaba göstermeyeceğinden biraz daha güçlü hareketler yapabileceklerdi.
Hiçliğin kalbinde olduğunu anlayan Ejder gülümsedi ve birdenbire Saligia'ya doğru koşmaya başladı. Saligia yavaşça ayağa kalkıyordu ve aynı anda etrafı süzüyordu. O yüzden Ejder'in geldiğini fark etmekte geç kaldı.
Ejder Saligia'nın dibine geldiğinde zıpladı ve diziyle Saligia'nın çenesine sağlam bir darbe indirdi. Fakat Saligia son anda tek elini Ejder'in diziyle çenesi arasına koymayı başardı ve aldığı hasarı olabildiğince azaltmış oldu.
Ama işin kötü tarafı olarak dengesini kaybetti ve topalladı. Tabii Ejder beklenmeyen bir şey yaptı ve onun düşmesine izin vermedi. Sol eliyle Saligia'yı boynundan tutup kendine doğru çekti ve dirseğiyle suratının ortasına sağlam bir darbe indirdi.
Sonra bir kez daha ve bir kez daha.
Ejder hiç bırakmadan defalarca Saligia'nın suratına dirseğiyle vurmuştu. Tamamen kirli oynuyordu ve umurunda bile değildi. En güçlü kendisiydi. Bu savaşın galibi kendisi olacaktı. Başka hiçbir sonucu kabul etmiyordu.
İyileşmeye başladıktan sonra gerekirse bende ölürüm ama o da benimle gelir düşüncesinden sıyrılmıştı. Artık tek ve net bir düşünceye sahipti.
(Ejder)-BU SAVAŞIN GALİBİ BENİM!!!
Ejder bu şekilde haykırdıktan sonra gerilip güçlü bir kafa darbesiyle Saligia'nın burnunu kırdı ve yere düşmesini sağladı. Bedeninin yandığını hissediyordu. Adrenalin seviyesi o kadar üst seviyedeydi ki artık gerçekten yanıyor gibi hissediyordu.
Saligia yere düştükten sonra Ejder onun kafasını ezmek istedi ve ayağını kaldırdı. Fakat tam o anda Saligia beklenmedik bir şey yaptı ve...
(Saligia)-Sikerler! HİPER EJDERHA HAYKIRIŞI!!!
... kendi özel hareketini kullanarak hiçliğin orta noktasında bir patlama oluşturdu. Bu patlama o kadar yıkıcı değildi çünkü Saligia bu saldırıya tüm gücünü vermemişti. Ama istediği şeyi elde edecek kadar güçlüydü.
Ejder uzaklara savrulmuş ve hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Saligia onun iyileşmesine fırsat vermeden hemen koştu ve Ejder'i bacağından yakalayarak havaya kaldırdı ve sertçe yere vurdu. Sonra bunu onlarca kez daha tekrarladı.
Ejder'i öldürmeyi kafasına koymuştu ve bunu yapana kadar da durmayacaktı. Ejder'in kendisine karşılık veremeyecek kadar çok zarar gördüğünden emin olduktan sonra onu son bir kez daha yere vurdu ve sonra da arkasına geçip onu sıkı bir boyun kilidine aldı.
Yapacağı şey nefesini kesmek değildi. Ejder nefes almasa bile hayatta kalabilirdi. Saligia'nın amacı Ejder'in boynunu kopartmaktı. Bedenleri öylesine yorgundu ki hiçlikten gelen enerjiye rağmen o boyuttaki bir yarayı iyileştiremezdi.
Yani şu noktada Ejder'in boynu koparsa kesinlikle ölürdü. Ejder hayatı boyunca ölüme hiç bu kadar yakın olmamıştı.
Saligia Ejder'in boynunu o kadar sıkı tutuyordu ki koparması çok yakındı.
"Hadiii!!! Kop artık!!! Amma sağlam çıktın lan!!!"
Saligia bu düşüncelerle acele etmeye çalışırken Ejder hafiften parmaklarını oynatacak kadar enerji toplamıştı. Parmaklarını olduğu yerde oynatan Ejder önce yumruk yapmayı başardı ve sonra da kolunu biraz oynattı.