Bölüm-207 Seni Eğitmemi İster misin?

71 14 9
                                    

Herkes Ejder'in dediği şeyle birlikte neye uğradığını şaşırmıştı ve absürt tepkiler vermişlerdi. Ejder'in söylediği şeyin zerre kadar mantığı yoktu. Soykıranları ve BloodWife'leri birleştirmek olacak iş değildi. 2 imparatorlukta kuruldukları ilk andan itibaren düşman olmuşlardı ve asla anlaşamamışlardı.

Tarihte daha önce böyle bir şey hiç yaşanmamıştı. Her dönemde savaşmışlar ve aynı tarafa geçmeyi hiç düşünmemişlerdi. Hiçbir imparator böyle aptalca bir şeyi yapmaya çalışmamıştı. Hatta bazı imparatorlar karşı tarafa aşık olan çocuklarını bile öldürmüşlerdi.

Bu iki imparatorluk arasındaki düşmanlık geçecek türden değildi. Her ne yaşanırsa yaşansın asla bir araya gelmeyeceklerdi. Fakat şu anda Ejder bütün bu nefreti hiçe sayıyor ve onları birleştirmek istiyordu.

(Efsane)-Ejder? N-ne dediğinin farkında mısın sen?

Odadaki sessizliği bozan kişi Efsane olmuştu. Diğerlerinin aksine o, Ejder'le konuşma konusunda daha rahattı. Sonuçta her ne kadar büyük çoğunluğu Kuzgun'la geçmiş olsa da belli bir süre birliktelerdi. O yüzden Efsane Ejder'in karşısında diğerlerinden çok daha rahat davranabiliyordu.

(Ejder)-Elbette farkındayım. İki aileyi birleştirip tek bir aile haline getirmek istiyorum.

Ejder bunu gerçekten yapmak istiyordu. Hem alternatif geleceklerdeki Rose'leri düşünüyordu hem de iki ailenin binlerce yıllık savaşını bitirmek istiyordu. Çünkü küçüklüklerinde Rose'yle arkadaş olduğu için çok Soykıran aile üyeleri tarafından çok defa azarlanmıştı.

Aynı şey Rose içinde geçerliydi. O da Ejder'le arkadaş olduğu için BloodWife aile üyeleri tarafından azarlanmıştı. Hatta Rose bu yüzden dayak bile yemişti. Ejder o yaşlarda bile çok güçlü olduğu için aile üyeleri ona saldırmaya çalışmamışlardı. Ama Ejder'e saldırmamalarının en büyük nedeni Ejder'in babasının bir önceki Ejderha İmparator olmasıydı.

Ejderha İmparator lakabı bile oldukça caydırıcı bir güçtü.

Ta ki babası iki aileyi birleştirene kadar. Babası gelecekte bunu yapıyor ve iki aile düzgün bir şekilde anlaşabiliyorlardı. O yüzden Ejder bu işlemi 5000 yıl kadar erken yaparak halletmek istiyordu. Yani babasının arzusunu yeniden inşa ediyordu.

(Ejder)-Bunu benden duymanız o kadar da mantıklı değil farkındayım ama daha fazla savaştığınızı görmek istemiyorum. Birbirinizi öldürmediğiniz için hiç heyecanlı olmuyor.

Ejder tam kendinden beklenmeyecek şeyler söylerken toparlamış ve konuşmasının sonuna imzasını eklemişti. Savaş istemediğini söylüyor olsa bile o hala Ejder'di. Yani savaş istememe nedeni kendi zevklerine dayanıyordu.

(Efsane)-Tuhaf nedenlerini kendine saklasan diyorum.

(Ejder)-Neden? Yalan mı söyledim sanki? Kan dökmediğiniz sürece yaptığınız savaşların çocuk kavgasından farkı yok. Ama şu anki konumuz daha önemli olduğundan dolayı kısa keseceğim.

Ejder konuşmasını durdurdu ve önce Grant'a sonra da Pride'ye baktı.

(Ejder)-Size bunu düşünmeniz için bir süre falan vermeyeceğim. Dediklerimi yapacaksınız. Yapmak zorundasınız. Hazırlıklara başlamak için 1 haftanız var o kadar.

(Efsane)-Bekle bekle bekle. İki aileyi birleştirecek olsan bile kimse sevmediği biriyle evlenmek istemeyecektir.

Efsane hala Ejder'in kendisine sağlamış olduğu rahat davranabilmenin yetkisini kullanıyor ve kafasına estiğince Ejder'e karışıyordu. Ejder bunu zerre kadar sıkıntı etmiyordu ve etmeyecekti de.

Ejderha İmparator 2 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin