Bölüm-220 Kaçıp Gitme ve İstenmeyen Destek

58 11 33
                                    

Ejder farkında bile olmadan oradan kaçtıktan sonra diğerleri birbirlerine bakmaya başladılar. Ejder'in neden böyle tepki verdiğini bir türlü anlayamamışlardı. Tepkileri onlara fazlasıyla abartılı gelmişti ama ters bir şeylerin olduğunu da anlamışlardı.

Yine de bu tersliğin ne olduğunu bilmiyorlardı.

(Kaplan)-Ne oldu ki şimdi bu çocuğa?

Kaplan merakını içinde tutamadı ve sordu. Yıllardır birlikte yaşıyorlardı ve Ejder her gün kendisini görüyordu. Neden böyle bir tepki verdiğine dair en ufak bir fikri bile yoktu. Özellikle de Ejder bu kadar sevecen bir çocukken. Küçüklüğünden beri aile sevgisiyle büyütülmüş ve harika bir şekilde yetiştirilmişti.

Ama şu anda verdiği bu tepki Kaplan'ın bildiği Ejder'e tamamen tersti.

(Bella)-Bilmeden bir hata mı yaptık ki?

O sırada Ejder'in annesi, daha doğrusu Rose'nin ama karışıklık yüzünden Ejder'in annesi olan Bella aklına ilk gelen şeyi dile getirerek kocası olmaması gereken kocasına cevap verdi.

(Kaplan)-Sanmıyorum. Yanlış bir şey yapsaydık Ejder bize kesinlikle söylerdi.

Kaplan'ın bu sözleri sırasında Medusa aniden kendine geldi. Ejder'i o şekilde görmek onu şoka sokmuştu ve olduğu yerde kalmasını sağlamıştı. Derin bir nefesle birlikte kendine gelen Medusa hemen etrafına bakındı ve Ejder'i göremeyince panikledi.

(Medusa)-Ejder nerede!?

Hemen Ejder'i sordu ve bir cevap beklemeye başladı. Kuzgun'la göz göze geldiğinde Kuzgun eliyle Ejder'in gittiği tarafı gösterdi ve...

(Kuzgun)-Şuraya doğru gitti. Hayır. Kaçtı demek daha doğ...

Medusa Kuzgun'u sözünü bitirmesini bile beklemedi ve doğruca o tarafa doğru koşmaya başladı. Neyse ki Ejder'in duygu durumu yüzünden aurası kabarmış bir haldeydi ve nerede olduğu kolayca hissedilebiliyordu.

Medusa'nın ilk başta onu hissedememesi ve soru sormasının nedeni şoktan çıktıktan sonra odaklanamamış olmasıydı. Ama şimdi odaklanabiliyordu. Ejder'i bulmalı ve ne yaptığını kontrol etmeliydi. Ona destek çıkmalıydı.

Ejder zaten alabildiğine dengesiz birisiydi ve aklı yerinde değildi. Birde üstüne şu anki olaylar eklenince kim bilir aklı ne hale gelmişti. Zaten sıfırın altında olan akıl sağlığı şu an nerelerdeydi Medusa tahmin bile edemiyordu.

Eskiden olsa ikinci kişiliği sayesinde aklı bozuk olsa bile düşünme yetisi yerinde duruyordu ama şu anda ikinci kişiliği, daha doğrusu abisi Kuzgun olmadığı için düşünme yetisi de bozulmuş olmalıydı. Yani şimdiye kadarkilerden çok daha dengesiz bir Ejder mevcuttu.

Medusa bu konuda ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ejder'i nasıl sakinleştirebileceğini bilmiyordu. Basit bir manga ya da bir filmde olsalardı ona sarılarak onu sakinleştirebilirdi ama Ejder bu kuralların dışındaydı.

Şu anda Medusa'nın sarılması bile Ejder'i sakinleştirmeye yetmeyebilirdi. Medusa'nın işe yaraması için dua etmekten başka şansı yoktu. Ona sarılabilir, onu öpebilirdi. Ama işe yaramazsa ne yapabilir hiçbir fikri yoktu.

Medusa'nın varlığı bile Ejder'i sakinleştirmeye yetiyordu. Ama Ejder'in kontrolden çıktığı zamanlar mevcuttu. Ve Ejder şu anda özellikle kötü bir durumdaydı çünkü Medusa bir şeyler hatırlıyordu. Ejder'in tamamen karanlığa dönüştüğünü hatırlıyordu.

Ejder kendisini dirilttiğinde yaşadığı her şeyi de ona göstermişti. Yani Medusa, Ejder'in Gaia ile girdiği savaşın tamamını biliyordu. Ve işin kötü tarafı Ejder şu anda o formuna doğru yol alıyordu. Çünkü tıpkı o zamanda olduğu gibi Ejder'in ayakları karanlığa dönüşmüştü.

Ejderha İmparator 2 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin