Silent Criminals

14.9K 145 3
                                    

Silent Criminals (အသံတိတ်ရာဇဝတ်သားများ)

အနေအေးပြီး အသက်အရွယ်ကွာဟတဲ့ ခင်ပွန်းအပေါ်သိပ်ချစ်တတ်တဲ့ ရွှေမှုံကြဲ...

"မောင့်ကို ရွှေမှုန်က စိတ်ပူလို့ပါ ရွှေမှုန်အမှားလုပ်မိတယ်ဆိုလည်း တောင်းပန်ပါတယ်"

"မောင်ကလေ အခုထိကလေးလိုပဲ ခုထိသူ့ထမင်းချိုင့်ကိုစစ်နေရတုန်း တစ်ခါတစ်လေကျ ဟင်းမကြိုက်တာနဲ့ မစားလို့"

"ရွှေမှုန်ကလွဲလို့ တခြားဘယ်မိန်းမကိုမှ အရောမဝင်ပါနဲ့ မောင်ကတိပေးနိုင်မလား"

လှလည်းလှ ထက်လည်းထက်မြက်ပေမယ့် မခံချင်စိတ်နဲ့ လမ်းမှားခဲ့ပြီး ရုန်းမထွက်နိုင်ခဲ့တဲ့ ရှင်မင်းညို...

"ကျွန်မကနှင်းဆီနဲ့တူတယ် အမြင်မှာလှတယ်ဆိုပေမယ့် ဆူးတွေရှိနေတာကို ဘာလို့မေ့နေတာလဲ ကိုမင်းထင်ကျော်"

"အဟွန့်.. မက်ဆေ့တစ်စောင် ဖုန်းတစ်callလောက်နဲ့ပဲ ကျွန်မက မယားငယ်ဖြစ်သွားရောလား ရှင်သိပ်ရယ်ရတာပဲ"

"ကျွန်မကျိန်တယ်သိလား ရွှေမှုန်ကြဲ ရှင့်ကို ဒီ့ထက်မက ဖျတ်ဖျတ်လူးအောင်လုပ်ဦးမယ်လို့"

ဒီလိုမျိုး မိန်းမနှစ်ယောက်ရဲ့အားပြိုင်မှုကို ကျွန်မရဲ့လက်ရာနဲ့ ဖတ်ချင်တဲ့တောင်းဆိုသူတွေများလာလို့ Silent Criminalကို တင်ပေးပါ့မယ်
ဇာတ်လမ်းက မယားကြီးမယားငယ်ဇာတ်လမ်းမို့ ရိုးစင်းပါတယ်
မတူတာတစ်ခုက မယားကြီးကလည်း ခြောက်ပစ်ကင်းသဲလဲစင်မနေသလို မယားငယ်ကလည်း မယားကြီးပြုသမျှနုမယ့်မိန်းမ မဟုတ်ပါဘူး
Players Extraတွေပြီးရင် စ တင်ပါ့မယ်

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Silent Criminal (အသံတိတ္ရာဇဝတ္သား)

အေနေအးၿပီး အသက္အရြယ္ကြာဟတဲ့ ခင္ပြန္းအေပၚသိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့ ေရႊမႈံႀကဲ...

"ေမာင့္ကို ေရႊမႈန္က စိတ္ပူလို႔ပါ ေရႊမႈန္အမွားလုပ္မိတယ္ဆိုလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္"

"ေမာင္ကေလ အခုထိကေလးလိုပဲ ခုထိသူ႔ထမင္းခ်ိဳင့္ကိုစစ္ေနရတုန္း တစ္ခါတစ္ေလက် ဟင္းမႀကိဳက္တာနဲ႔ မစားလို႔"

"ေရႊမႈန္ကလဲြလို႔ တျခားဘယ္မိန္းမကိုမွ အေရာမဝင္ပါနဲ႔ ေမာင္ကတိေပးႏိုင္မလား"

လွလည္းလွ ထက္လည္းထက္ျမက္ေပမယ့္ မခံခ်င္စိတ္နဲ႔ လမ္းမွားခဲ့ၿပီး ရုန္းမထြက္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ရွင္မင္းညို...

"ကၽြန္မကႏွင္းဆီနဲ႔တူတယ္ အျမင္မွာလွတယ္ဆိုေပမယ့္ ဆူးေတြရိွေနတာကို ဘာလို႔ေမ့ေနတာလဲ ကိုမင္းထင္ေက်ာ္"

"အဟြန႔္.. မက္ေဆ့တစ္ေစာင္ ဖုန္းတစ္callေလာက္နဲ႔ပဲ ကၽြန္မက မယားငယ္ျဖစ္သြားေရာလား ရွင္သိပ္ရယ္ရတာပဲ"

"ကၽြန္မက်ိန္တယ္သိလား ေရႊမႈန္ႀကဲ ရွင့္ကို ဒီ့ထက္မက ဖ်တ္ဖ်တ္လူးေအာင္လုပ္ၪီးမယ္လို႔"

ဒီလိုမ်ိဳး မိန္းမႏွစ္ေယာက္ရဲ့အားၿပိဳင္မႈကို ကၽြန္မရဲ့လက္ရာနဲ႔ ဖတ္ခ်င္တဲ့ေတာင္းဆိုသူေတြမ်ားလာလို႔ Silent Criminalကို တင္ေပးပါ့မယ္
ဇာတ္လမ္းက မယားႀကီးမယားငယ္ဇာတ္လမ္းမို႔ ရိုးစင္းပါတယ္
မတူတာတစ္ခုက မယားႀကီးကလည္း ေျခာက္ပစ္ကင္းသဲလဲစင္မေနသလို မယားငယ္ကလည္း မယားႀကီးျပဳသမ်ွႏုမယ့္မိန္းမ မဟုတ္ပါဘူး
Players Extraေတြၿပီးရင္ စ တင္ပါ့မယ္

🚨 Silent Criminals 🚨Where stories live. Discover now