- Córko... tęsknota za kimś to nie jest grzech. Od momentu kiedy tutaj weszłaś, widziałem, że za kimś tęsknisz. Biła od ciebie tęsknota. Miłość jest wspaniała, uczy, pokazuje nam piękne perspektywy, których my sami nie potrafiliśmy dostrzec. Dzięki niej odkrywamy nowe horyzonty, nasze nowe pasje albo i jak u ciebie nieznane. Jednak to nowe życie było przeznaczone do pokazania przez tą osobę, te wspaniałe rzeczy, krajobrazy, czekały za tym, aż spotkasz odpowiednią osobę, dlatego ukrywały się przed tobą. Wiedziały, że to będzie dla ciebie nagroda, za ból. Znajdujesz się tak daleko od domu, w kompletnie innym miejscu, w którym musisz sama stawać przeciwko przeszkodom. To jest twoja Judzka pustynia. Jezus przez czterdzieści dni na pustyni Judzkiej pościł i przezwyciężał pokusy Szatana. To przez to, że pokonał zło i ani razu nie poddał się stał się jedynym. Dzięki temu był on gotów do głoszenia Królestwa Bożego. Córko, to ty właśnie pokonujesz zło, samotność, która cię dobija. Brak miłości i ogromna tęsknota nauczy cię życia. W momencie gdy pokonasz te niespełnione uczucia, będziesz wiedziała, że jesteś gotowa iść dalej, sama albo z nim, jednak musisz odbyć swój własny post. Nie wiem droga córko ile on będzie trwać, jednak wiem, że dasz radę, wokół ciebie jest tyle Aniołów. Twój anioł stróż nad tobą czuwa. To on nad tobą czuwa, pamiętaj. Ciebie pragnie moja dusza, za Tobą tęskni moje ciało. Nienawiść przeminie, miłość już nigdy. Przeczytaj psalm 63 o tęsknocie za Bogiem i świątynią.
Cisza pomiędzy nimi stała się już komfortowa dla dziewczyny. Słuchała ona ze skupieniem głowa Ojca. Nie przeszkadzał jej odbijający się od dachu deszcz, czy straszne grzmoty, wywołane burzą. Wiedziała, że jest ona tu i teraz nie bez powodu. Nie bez powodu znalazła się w tym kościele. W tym momencie Charlotte nie bała się burzy, a własnego życia.
- Bóg, Ojciec miłosierdzia, który pojednał świat ze sobą przez śmierć i zmartwychwstanie swojego Syna, i zesłał Ducha Świętego na odpuszczenie grzechów, niech ci udzieli przebaczenia i pokoju przez posługę Kościoła. I ja odpuszczam tobie grzechy w imię Ojca, i Syna i Ducha Świętego
CZYTASZ
CONFESSION OF LOVE
RomanceTo właśnie my śmialiśmy się w ciemności i byliśmy przerażeni, że to zgubimy. Staliśmy na sufitach. Błagałam, abyś pokazał mi świat, a pokazałeś mi miłość. Dziękowałam Bogu za ciebie. Charlotte Westwood nigdy nie sądziła, że w jej życiu może pojawić...