De drankjes gaan er aardig snel in, en het gaat steeds gemakkelijker om met de anderen te praten. "Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die aardig wat drankjes op heeft?"lach ik. Lando kijkt mij met een grote glimlach aan. "Omdat je dat ook bent."lacht hij. "Wat een goede eerste indruk dit."lach ik deels dronken. "Als Logan maar niet boos wordt."fluister ik tegen Lando. "Ik denk dat hij je kan horen."lacht Lando. Ik draai mij om en zie Logan achter mij staan. "Ik denk dat jij genoeg drankjes hebt gehad voor deze avond Diels."zegt hij streng. "Ik weet het, het spijt mij."pruil ik sipjes. "Moeten we nu al weg?'pruil ik vervolgens. "Je hebt nog eten besteld, en anderen zijn ook nog aan het eten."lacht Logan. "En Logan is de jongste?'hoor ik Max lachen. "Het is mijn grote kleine broer."zeg ik lachend. "Oeh."de muziek klinkt bekend in mijn oren en ik kijk gelijk richting Oscar. "Dance party!"roepen wij tegelijk. Ik sta op van mijn stoel en loop maar Oscar toe. "Dance routine?"hij knikt instemmend en we beginnen beide aan onze eigen geleerde dans routine. In mijn ooghoeken zie ik Lando en Logan staan met een camera in hun handen. Ik ga helemaal los in de dans routine en eindig naast Oscar als het nummer is afgelopen. "We moeten dit echt vaker gaan doen."lach ik. Ik geef Oscar een knuffel voordat ik weer terug loop naar mijn stoel. "Heb je dat gefilmd?"lach ik. Logan kijkt mij aan en knikt. "Ik heb je wel goed opgevoed."zeg ik tegen hem. "En dat ga ik nog vaker horen de aankomende weken."lacht hij. "Nu wil ik ook een dans routine."pruilt Alex. "Oh my god ja!"kier ik enthousiast. "Ik wil ook!"alle coureurs doen lachend mee. "Ik ga het jullie allemaal leren."lach ik enthousiast. "Je zus is echt geweldig Logan."lacht Charles. Logan slaat zijn arm beschermend om mij heen voor de zoveelste keer en het geeft mij alleen maar een vertrouwd gevoel. "Je hoeft je niet zo druk te maken Lo."fluister ik in zijn oor. "Daar ben ik je grote kleine broer voor."zegt hij een drukt een kus op mijn wang. "Lando!"kier ik als ik Logan los laat. "Adelia!"kiert Lando. "Ik denk dat wij beste vrienden worden."zeg ik dronken. "Dat denk ik ook."lacht Lando, die geen enkele slok alcohol heeft gehad. Hij haalt zijn camera tevoorschijn en ik ga bij hem staan om een foto te maken. "Dat wordt de beste foto die je ooit hebt gemaakt."zeg ik tegen hem. "Dat denk ik ook."lacht Lando. Ik zie de ober lopen met allemaal eten en krijg gelijk weer honger. "Nacho's."kreun ik. Ik ga op mijn stoel zitten en kijk verliefd naar mijn nacho's. Een flits haalt mij uit mijn gedachten en Lando staat weer met een grote glimlach te kijken. "Ik heb nog nooit iemand zo verliefd zien kijken naar eten."lacht hij. "Dan ken jij Adelia en haar eten nog niet."lacht Oscar. "Twee jaar geleden heeft ze bijna 15 minuten verliefd staan te staren naar haar toetje."lacht hij vervolgens. "O!"zeg ik gelijk. "Dat zou ons geheim blijven."pruil ik. Ik pak de nacho's en begin langzaam te eten. Ondertussen zijn er al een aantal coureurs weer teruggegaan naar hun hotel en blijft er nog maar een kleine groep over. "Het is alsof het voorbestemd is."zeg ik lachend. "Wij blijven te vaak met ons 4en over."Oscar schudt lachend zijn hoofd. "We hebben alleen nog maar gevlogen met elkaar."lacht Logan. "Maar even eh, mama mag niks weten van deze avond."zeg ik streng tegen Logan. "En jij denkt dat ik dat ga vertellen? Ik denk dat ze ons beide gaat hangen.'lacht hij. 'Ik denk dat het tijd is dat wij ook naar het hotel toe gaan."zegt Oscar. Ik knik instemmend en Logan legt zijn arm weer om mij heen, grotendeels om mij te ondersteunen. "Tot de volgende keer!"kier ik naar de andere drie heren voordat Logan en ik naar de auto toe lopen.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...