Ik loop door het appartement heen, naar de voordeur. "Welkom, welkom."glimlach ik als ik naar mijn familie kijk. Mijn moeder heeft zoals gewoonlijk een bos bloemen en een fles wijn in haar handen. "Mama."zeg ik tegen haar. "Er valt genoeg te vieren vandaag."zegt ze met een knipoog. Ik zucht diep. Het hele gezin is vanavond in mijn appartement voor avondeten, en het was de bedoeling dat ik mijn ouders ging vertellen dat ik een jaar de wereld wil rondreizen. Het is voor haar altijd een goed gevoel geweest dat haar beide dochters een stabiel leven aan het maken waren voor zichzelf, terwijl haar beide zonen elke week hun leven riskeren. "Hey kleine zus."Logan slaat zijn armen om mij heen en trekt mij in een knuffel. "Als jij goed nieuws hebt, laat mij dan mijn nieuws eerst vertellen."fluister ik. Ik voel Logan knikken en laat hem vervolgens los om mijn andere broer een knuffel te geven. "Lang niet gezien kleintje."zegt Dalton. "Ik ben niet zo klein."pruil ik. "Dat ben je wel."ik schud lachend mijn hoofd en kijk mijn tweelingzus aan. "Lera."Ik geef haar een snelle knuffel voordat ik naar de keuken toe loop. "Wat voor eten had je voor vanavond klaar staan?"mijn moeder komt de keuken binnen lopen en begint gelijk te ruiken. "Het ruikt heerlijk."kreunt ze. Mama komt naast mij staan en kijkt naar de pannen met eten. "Zal ik de glazen pakken en het drinken inschenken?"vraagt ze liefjes. "Dat zou heel fijn zijn."glimlach ik. Mama begint gelijk met het pakken van de glazen en ik hoor dat de anderen al zijn gaan zitten. Ik begin het eten op de borden te scheppen en breng alles vervolgens naar de etenstafel. "Het ziet er goed uit Diels."zegt mijn vader. "Ik heb het geleerd van de beste."knipoog ik naar hem. Lera staat op van haar stoel en loopt naar de keuken om de laatste paar dingen voor mij op te halen. "Het is goed om weer eens met ons allen te eten."zegt mama als we allemaal zitten. 'Laten we dan maar snel beginnen."zegt Dalton, die hongerig naar zijn eten kijkt. "Eet smakelijk."zeggen we allemaal voordat we een hap nemen. "Adelia vertel, hoe gaat het op school?"ik verslik me bijna in mijn eten en kijk haar onschuldig aan. "Uh daarover gesproken."Logan pakt mijn hand beet en knijpt er zachtjes in. "Ik heb een gesprek gehad met mijn begeleider en we zijn tot het besluit gekomen."begin ik te vertellen. "Dat het beter is dat ik een tussenjaar neem."ik knijp mijn ogen dicht, bang voor de reactie van mijn moeder. "Oh."is het enige wat ik hoor. "En wat wil je dan gaan doen?"De strenge stem van mijn vader klinkt door mijn oren. "Ik wilde een reis gaan maken over de wereld heen."zeg ik zachtjes. Je kan zien dat mijn ouders niet blij worden. "In dat opzicht, heb ik officieel getekend bij Williams Racing voor de Formule 1. Adelia kan wel met mij mee."ik kijk verbaasd naar Logan. 'Oh my god."zeg ik vol blijdschap. "Het is je gelukt."trots sla ik mijn armen om hem heen. "Dan is ze niet alleen, ik kan op haar letten en ondertussen kan ze mij helpen als een soort bijbaan om geld te verdienen."Logan begint van alles te zeggen tegen mijn ouders. "Dat klinkt beter dan een wereldreis."zegt mijn moeder streng. "En je appartement dan?"vraagt ze. "Dat zijn dingen voor later, we moeten nu gaan vieren dat Logan zijn plek heeft in de formule!"zegt Lera enthousiast. "Nooit gedacht dat mijn kleine broertje het zover zou maken."zegt Dalton. Ik schenk Logan een lieve glimlach en probeer mijn focus te leggen op zijn goede nieuws. "Dus het is de bedoeling dat ik mijn training begin in Engeland voordat het seizoen begint. En zodra het seizoen begint in Bahrein, komt Adelia met mij mee."zegt hij. "Oeh, ik kijk nu al uit naar het mooie weer."glimlach ik.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...