Paragraaf 2

29 0 0
                                    


"Adelia!"ik loop samen met Lera en Bobby de zaal in en alle ogen zijn gericht op mij. "Surprise!"lach ik. "We dachten dat je er niet bij zou zijn."Ayla komt naar mij toe lopen en geeft mij een knuffel. "Ik kon het feestje toch niet missen, iedereen weet dat een feestje zonder mij."begin ik te vertellen. "Is geen feestje!"kiert Nezza enthousiast. "Let's take a few pictures, en daarna dronken worden!"kier ik vervolgens. Ik sleep Ayla mee naar de foto muur en de anderen lopen achter mij aan. "Smile!"roept Lera als ze achter mij komt staan. Ik sla mijn armen om Ayla heen en steek mijn tong uit. "En nu kunnen we dronken worden en ons geen zorgen maken over lelijke dronken foto's."lacht Bobby. "Jij bent echt een meid."lach ik. Ik voel mijn telefoon trillen in mijn broekzak. "Wie is dat?"vraagt Bobby gelijk. "Je nieuwe lover?"ik kijk hem met grote ogen aan. "Nieuwe lover?"de meiden kijken mij gelijk aan. "Ik heb geen nieuwe lover."zeg ik gelijk. "Jullie zijn net zo vervelend als de heren op het circuit."ik loop snel door naar de bar en bestel een drankje en een shot. Ik haal mijn telefoon uit mijn broekzak en bekijk het berichtje. Niet te dronken worden, ik ben er dit keer niet bij om alles te filmen xLN. Ik schud lachend mijn hoofd en stop mijn telefoon weer in mijn broekzak. "Bedankt."zeg ik als ik mijn drankjes krijg. Ik gooi gelijk de shot achterover. "Wooh."roep ik als ik het shotje op heb. Ik pak mijn andere drankje en loop door de menigte heen naar Lera en haar vriend. "Als het niet mijn tweede favoriete Sargeant is."zegt Corbyn. "Eigenlijk ben ik deels je favoriete, aangezien Lera op mij lijkt."kaats ik terug. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk Corbyn met een grote glimlach aan. "Maar vertel hoe het is om de wereld rond te reizen?"vraagt Corbyn vervolgens. Hij slaat zijn arm om Lera heen, die dicht tegen hem aan gaat kruipen. "Het is geweldig."glimlach ik breed. "Holy shit."Lera kijkt mij aan. "Cor, kijk die glimlach."ik kijk ze vragend aan. "Wow, die glimlach hebben we al een jaar niet gezien."zegt Corbyn. "Hou op jullie!"ik geef ze speels een duw. "Maar het is echt geweldig. De heren zijn enorm lief en ik heb de tijd van mijn leven."zeg ik. "En je eerste video is ook al een enorme hit."zegt Corbyn. "Ja."glimlach ik breed. Ik neem een paar slokken van mijn drinken en begin te dansen op de muziek. "Ik heb dit gemist."lach ik enthousiast. "Zodra jullie hier zijn met alle coureurs moeten we echt een feestje hebben."kiert Lera enthousiast. "Ik ben nu al niet meer genoeg."zeg ik. "Nog een drankje?"Corbyn kijkt mij vragend aan als hij naar mijn lege glas wijst. "Altijd."ik geef Corbyn mijn lege glas.

Ik heb deze groep echt gemist, ook al ben ik een paar weken weg geweest, heb ik al tijden niet meer een feest gehad met hen. Ik ga helemaal los op de muziek en dans met al mijn vrienden. De drankjes gaan er met gemak in. 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu