Mijn benen zijn de hele tijd aan het wiebelen. De klok tikt langzaam vooruit en bij elk geluidje begin ik steeds meer te wiebelen met mijn benen. Ik haal mijn telefoon erbij en scroll door mijn contacten heen. Mijn vinger stopt bij één van de namen en druk erop. "Ik wist het."ik wil mijn telefoon tegen mijn oor aan doen, maar wordt tegengehouden. "Ik ben hier."ik kijk op en kijk in de ogen van Lando. "Ik ben enorm zenuwachtig."zeg ik. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden. Lando gaat naast mij zitten en houdt mijn hand beet. "Waar ben je zenuwachtig voor?"Lando knijpt zachtjes in mijn hand. "Wat als het niet loopt zoals ze willen, dan ben ik alsnog mijn baan kwijt en krijgt mijn moeder gelijk. Wat als ik mijn eigen vrijheid niet kan behouden of wat als mijn relaties hier in de paddock veranderen met mensen."begin ik te ratelen. "Wat als ik besluit weer terug te gaan naar school?"zucht ik. Lando legt zijn vinger onder mijn kin neer en dwingt mij om in zijn ogen te kijken. "En daar kom je pas achter als je dit gaat doen."begint hij. "Wat als dit de beste baan van je leven is, en je dit voor de rest van je leven gaat doen."Lando kijkt mij aan. "Waarom heb jij altijd gelijk."zucht ik diep. "Omdat ik dat altijd heb."glimlacht Lando. "Het komt allemaal goed Diels."ik kijk op en zie Logan in de deuropening staan. "Jij gaat dat contract ondertekenen, en dan kan jij vanavond zoveel drankjes drinken als je wilt."een kleine glimlach verschijnt rond mijn gezicht. "Het is tijd zusje."ik kijk Logan aan en glimlach. "En ik zie jou vanavond."Lando drukt een kus op mijn mondhoek. "Let's do this."en met die woorden sta ik op en loop ik achter Logan aan, het kantoor van James in.
"Goedemiddag Adelia."is het eerste wat James zegt als ik naar binnen loop. "Goedemiddag meneer Vowles."glimlach ik vriendelijk. "Noem mij James."zegt hij met een vriendelijke glimlach. "Ik heb hier het contract."James legt het contract voor mij neer, als ik ga zitten. Logan gaat naast mij zitten en pakt mijn hand beet. "Er zijn niet veel dingen anders dan dat wij al hadden besproken."gaat hij verder. "Alles wordt nog gecontroleerd door ons team voordat het online komt. En we geven jou verder zoveel mogelijk vrijheid in wat je wil doen, en natuurlijk proberen we jou ook zo veel mogelijk te helpen met dingen te regelen."vertelt James. "En ondertussen help je Logan met zijn sociale media, waar je dus ook Williams kleding van ons krijgt."gaat hij verder. "Is het de bedoeling dat ik die altijd draag?"vraag ik vervolgens. "Nee."krijg ik terug. "Je draagt het alleen als je bezig bent met taken voor Logan zijn sociale media."antwoord James. Ik knik instemmend. Verder worden er nog verschillende belangrijke dingen besproken voordat we het contract gaan ondertekenen."Dan is het tijd om te tekenen."James haalt het contract terug en zet zijn handtekening op de verschillende lijnen. "Wacht."zeg ik gelijk. Ik haal mijn camera uit mijn tas en geef die aan Logan. Logan schudt lachend zijn hoofd. James schuift het contract naar mij toe met de pen. "Dit is het."zeg ik tegen mezelf en tegen de camera. "Ik ben zo enorm trots op je Diels."glimlacht Logan. Logan zet de camera op het bureau neer zodat we beide in beeld zijn. Ik zet mijn handtekening op de verschillende lijnen. "Welkom bij Williams Racing."zegt James als ik het contract dichtsla. "Dankjewel."glimlach ik. Ik kijk Logan aan en begin breed te glimlachen. Logan slaat zijn armen om mij heen en drukt mij stevig tegen zich aan."Dit gaan we vieren vanavond."zegt Logan. "Ik kan niet wachten."glimlach ik. "Laten we een foto maken voor social media."lacht James vervolgens. "Met mijn Williams kleding."
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...