"Het is een nieuwe race week!"kier ik enthousiast. Ik heb de camera op het dak van de auto staan en doe de intro. "Dit is niet hoe jij je vlog normaal begint!"ik kijk op en zie Lando uit zijn auto stappen. Ik begin te glimlachen en pak mijn mouwen vast. "De grond is hier te smerig."roep ik terug. Lando loopt naar mij toe en geeft mij een knuffel voordat hij naast mij gaat staan. "Als dit ervoor zorgt dat ik een goed weekend heb, dan moet je altijd zo je vlog starten."zegt Lando. "Ik die niet zittend de intro doe moet jouw geluk geven?"lach ik. "Ja."zegt hij standvast. "Dan ben ik benieuwd."lach ik vervolgens. Ik haal mijn camera van het dak van de auto af en stop met filmen. "Heeft Logan je nu al verlaten?"Ik doe mijn camera in mijn tas. "Logan had haast, dus dacht ik, laat ik lekker rustig mijn vlog starten op het parkeerterrein."antwoord ik. "Jij bent gewoon je mentaal aan het voorbereiden voor het tekenen van je contract."zegt Lando. Ik kijk Lando aan. "Ja dus."zegt hij. Lando pakt mijn hand beet en knijpt er zachtjes in. "Het komt helemaal goed."zegt hij. "Je hebt het verdiend, en er is niks spannends aan. Het contract heb je al."zegt Lando. "Maar toch is het wel spannend."zeg ik. "Ik sta straks onder een contract."Lando knikt begrijpend. "Maar het komt goed."zegt hij. "En als het goed is, is Logan er ook."ik knik. "Dan gaan we het vanavond vieren met een drankje!"zegt hij. Lando drukt een kus op mijn mondhoek, zodat het lijkt alsof hij een kus drukt op mijn wang. "Daar hou ik je aan."zeg ik. "Kom."Lando pakt zijn tas van de grond. Ik haal mijn tas ook van de grond en loop samen met hem mee naar de ingang van de paddock. "Hoe gaat het verder met het filmen van de rest van de video's?"vraagt Lando. "Ik ben nog druk bezig met het plannen van de 'day in the life of'."antwoord ik. "Nooit geweten dat het zo moeilijk is om een afspraak te maken met coureurs."lach ik. "We zijn heel erg druk."grijnst Lando. "En toch heb jij genoeg tijd om even naar Amerika te vliegen."lach ik. "Op die dag was ik toevallig vrij."ik schud lachend mijn hoofd en haal mijn pas uit mijn tas. Ik hou steeds wat meer afstand van Lando, aangezien er genoeg fotografen over de paddock heen lopen. "En niet te veel gaan nadenken over alle andere dingen."ik word uit mijn gedachten gehaald door Lando. "Ik kan niks beloven."zeg ik lachend. "Ik weet in ieder geval dat ik het druk heb de rest van de dag met filmen."zeg ik vervolgens. "En dat is gelukkig ook genoeg afleiding."zegt Lando. Langzamerhand zijn we bijna bij het motorhuis van McLaren. "Als er iets is, dan moet je mij gaan appen eh."zegt Lando streng. "Komt goed baas."lach ik. Ik wil Lando een knuffel geven, maar ik weet hoe veel fangirls erover na gaan denken. Ik schenk hem een lieve glimlach en loop vervolgens snel door naar het motorhuis van Williams. "Goedemorgen!"zeg ik vriendelijk als ik naar binnen loop. "Ah zusje."
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...