Het uitzicht, het gevoel, de geur, alles hier maakt mijn hart momenteel behoorlijk gelukkig. Ik kijk om mij heen en neem alles in mij op. "Ik denk dat je haar niet meer mee naar huis krijgt."hoor ik Alex zeggen. Ik draai mij om en zie Logan zijn telefoon naar beneden doen. "Ik heb je goed opgevoed."glimlach ik, wetend dat hij een paar foto's heeft gemaakt. "Volgens mij heb jij de juiste keuze gemaakt door een tussenjaar te nemen."zegt Logan. Ik glimlach liefjes en Logan slaat zijn arm beschermend om mij heen. "Hey!"Alex begint enthousiast te zwaaien als we bij een grote tafel komen waar allemaal verschillende coureurs zitten. Ik zie twee meiden er tussen zitten en begin gelijk nerveus te worden. "Adelia!"Lando staat gelijk op en loopt naar mij toe. Hij slaat zijn armen om mij heen en trekt mij in een knuffel. "Als je wil, mag je naast mij zitten?"stelt hij voor. Ik kijk Logan afwachtend aan en hij knikt liefjes. "Lando is nu al de vriendin van Logan aan het stelen."hoor ik één van de jongens zeggen. "Oh god.'zeg ik zachtjes. Logan, Alex, Oscar en Lando beginnen te lachen. "Heb ik iets gemist?"wordt er gevraagd. "Carlos, Adelia is de zus van Logan."lacht Lando. "Oh shit."zegt Carlos gelijk. Ik glimlach liefjes. "Het maakt niks uit, ik had het al verwacht."lach ik. "Hey Adelia, ik ben Kelly. De vriendin van Max."zegt ze en wijst naar de jongen naast haar. "Hey."glimlach ik liefjes. 'En de jongen die jouw aanzag als het vriendinnetje van, is mijn vriend."lacht een ander meisje. "Ik ben Isa."iedereen begint zich voor te stellen en ik zie in mijn ooghoeken Logan breed glimlachen. "Het is nu al anders zonder de anderen."zegt Charles. "Maar we hebben er ook weer 3 anderen voor terug."zegt Alex. "En we krijgen Adelia het hele seizoen erbij.'zegt hij vervolgens. "En nu ben je er wel positief over."lach ik. "Ik ben altijd positief over jou."lacht Alex. "Maar vertel Adelia, hoe komt het dat je het hele seizoen met je broer meegaat."Kelly kijkt mij vragend aan. "Uh."Logan weet hoe spannend ik het vind in een grote groep en om dan ook nog over mijzelf te vertellen. Ik voel een hand mijn hand beet pakken en er zachtjes in knijpen. Ik kijk opzij en Lando glimlacht liefjes naar mij. "Ik heb besloten om een tussenjaar te nemen van mijn opleiding."zeg ik kort. "En toen heb ik voorgesteld dat ze met mij mee ging."zegt Logan, wetend dat er meer achter het verhaal zit. "Laten we maar snel eten gaan bestellen."zegt Lewis lachend. Ik kijk een beetje om mij heen, niet wetend wat ik allemaal moet zeggen. "Zal ik je wat drinken inschenken?"Lando kijkt mij vragend aan. "Uh ja dankjewel."zeg ik nerveus. Lando pakt één van de flessen die op de tafel staan en schenkt drinken in mijn glas. "Ik neem aan dat je oud genoeg bent."grapt hij. "Vaak wel."glimlach ik.
JE LEEST
His sister
FanficHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...