Paragraaf 1

29 0 0
                                    


"Honey, I'm home!"roep ik als ik de deur van mijn appartement open doe. "Oh baby, ik heb je gemist."geschrokken laat ik mijn koffer los. "Holy shit Bob."lach ik. Bobby staat met zijn telefoon in zijn handen. "Dat had je niet verwacht of wel?"lacht hij. "Nee!"lach ik. Ik geef Bobby een knuffel. "Hoe waren je eerste twee weken?"vraagt Bobby als hij mij weer loslaat en zijn telefoon in zijn broekzak doet. "Ik heb zo erg genoten."glimlach ik enthousiast. "Ik heb de video's gezien inderdaad."zegt Bobby. "En volgens mij heb jij het extra naar je zin met een bepaalde coureur."knipoogt hij. "Niet jij ook al!"kreun ik luid. Bobby lacht luidkeels. Ik pak mijn koffer en sleep hem verder mijn appartement in. "We gaan het er niet over hebben Bobby."zeg ik streng. "Ik ga mijn koffer uitpakken, was doen en alle shit opruimen die jij en Lera hebben achtergelaten in de laatste twee weken."voeg ik eraan toe. "En daarna slapen of niet?"lacht Bobby. De vlucht van Bahrein naar Amerika is dik 22 uur, en aangezien wij maandagavond vertrokken zijn, is het bijna dinsdagavond voor mij in Amerika. "Je hebt helemaal gelijk."zeg ik tegen hem. "Morgenavond hebben we een feest, en de anderen weten niet dat jij alweer terug bent."begint Bobby. "Leuk, ik ga mee!"kier ik enthousiast. "Dan haal ik jou morgen op, slaap lekker."Bobby loopt naar mij toe om mij nog een knuffel te geven voordat hij zijn tas van de bank afpakt en mijn appartement verlaat. "Rust."zucht ik uitgeput als de deur dicht gaat. Ik loop met mijn koffer naar mijn slaapkamer en leg de koffer op het bed neer. Als ik alle vieze kleding op de grond heb gegooid, pak ik ze op in een grote bol en breng het naar de wasmachine toe om het te wassen. "Ik doe de rest morgen wel."zucht ik uitgeput. De wasmachine begint te draaien en ik loop uitgeput weer terug naar mijn slaapkamer. Mijn telefoon begint te trillen en ik zie dat het een berichtje is van Bobby. Ik heb het bed voor je verschoont, dus je kan straks gelijk slapen x Bob. Een kleine glimlach verschijnt rond mijn gezicht. Ik leg mijn koffer op de grond neer, en laat de andere spullen er gewoon in liggen. Het voelt goed om weer thuis te zijn, maar toch mis ik de omgeving waar ik de laatste twee weken in ben opgenomen. En misschien mis ik de slaapfeestjes met Logan ook wel een beetje. Ik schud lachend mijn hoofd bij mijn gedachtes en trek mijn vieze kleding uit. "Shit."vloek ik. Deze outfit moest ook in de wasmachine. Ik zucht diep en sla de dekens van mijn bed af om vervolgens in bed te stappen. Ik leg mijn telefoon aan de oplader en zie dat ik verschillende berichtjes heb. En voordat ik het doorheb, vallen mijn ogen dicht. 


"Adelia!"ik schrik wakker en kijk recht in de ogen van Lera en Bobby. "Godver!"vloek ik geschrokken. "Bobby, ga weg!"roep ik. Ik kruip snel weer meer onder de dekens en kijk de twee mensen voor mij aan. "Ah, ik snap hem al."Bobby begint te lachen en loopt mijn slaapkamer uit. "Wat doen jullie hier?"vraag ik vervolgens aan Lera. "We wisten dat jij je zou verslapen, dus zijn wij als voorbereiding al eerder naar jou toe gegaan."antwoordt ze lachend. Ik kijk naar de klok en zie dat het alweer behoorlijk laat is. "Oh fuck."zeg ik. "Dus, ik zal wat eten voor jou maken en dan kan jij jou gaan klaar maken voor vanavond."zegt Lera liefjes. "Wil je mijn was ook ophangen?"vraag ik liefjes. "Bobby zal eten voor je maken en ik ga je was ophangen."lacht Lera voordat ze mijn slaapkamer uitloopt. Ik sla de dekens van mijn lichaam af en stap uit bed om mij klaar te maken voor vanavond.

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu