Paragraaf 7

37 0 0
                                    


De zon schijnt en de temperatuur is al aardig hoog voor zo'n vroeg tijdstip in de ochtend. Logan heeft een eigen auto gekregen voor de tijd dat wij hier zijn. "Shit."vloekt Logan. "Ik heb de auto sleutel laten liggen op de hotelkamer."zegt hij. Ik zucht diep en ga weer op de grond zitten. "Ik kan die jongen soms niet geloven."zeg ik tegen mijzelf. Ik haal mijn telefoon en mijn camera uit mijn tas. "Nou, mijn eerste dag op het circuit. En je gaat het niet geloven."lach ik tegen de camera. "Ik zit nog steeds op het parkeerterrein bij het hotel, want mijn lieve grote broer Logan."vertel ik mijn verhaal. "Is de sleutel van de auto vergeten in onze hotelkamer.'lach ik. "Nu is het gelukkig mooi weer, en maakt het niet veel uit."de camera staat op de grond voor mij. "Maar ik beloof jullie dat het vandaag een interessante dag wordt, en anders vraag ik Logan wel of hij een paar keer van de baan wil afrijden."grap ik. "Dat hoorde ik Adelia Willow Sargeant."hoor ik Logan streng zeggen. "Nee, niet mijn volledige naam."pruil ik. Ik sta op van de grond en neem mijn camera met mij mee. "Nou Logan, nog iets te zeggen tegen de fans?"vraag ik. "Ik ga proberen niet van de baan af te rijden, en vooral niet omdat Adelia het zegt."zegt Logan met een grote lach op zijn gezicht. Ik schud lachend mijn hoofd en doe de camera weer uit voordat ik hem in mijn tas stop. Ik doe de autodeur open en stap in. "Ik heb vandaag meer tijd om je een rondleiding te geven, aangezien Alex vandaag meer gaat rijden."begint Logan te vertellen. "En wij hebben straks een gesprek staan met James over het filmen."vertelt hij verder. "Oh ja, maar ik heb nog geen enkele video geplaatst."begin ik te twijfelen. "Wat als mijn video's een flop zijn?"ratel ik. "Diels."Logan legt zijn hand op mijn hand en knijpt er zachtjes in. "Heb vertrouwen in jezelf, net zoveel als ik heb in jou."zegt Logan. "En ik weet wel zeker dat de jongens jouw video's aardig zullen promoten."voegt hij eraan toe. "Maar dat wil ik juist niet, ik wil dit zelf kunnen opbouwen."zeg ik zachtjes. "Dan starten we langzaam, zodra de video's worden opgepakt gaan we verder kijken."stelt Logan voor. "En daarom hebben we ook een gesprek met James, wie weet heeft hij ook een goed idee."ik knik, niet wetend wat ik nog moet zeggen. Logan rijdt het parkeerterrein af, richting het circuit. "Heb je het gisteren nog leuk gehad?"vraagt Logan na een tijdje. "Ja, je lag al te slapen toen ik terugkwam."lach ik. "Het verbaasd mij dat ik überhaupt kon slapen, wetend dat jij alleen was."zegt Logan. "Ik was niet alleen."glimlach ik zwak. "Pardon?"Logan kijkt mij verbaasd aan. "Ik kwam Lando tegen." 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu