Paragraaf 10

39 0 0
                                    


"Oh my god." ik zit op de hotelkamer samen met Logan. Het moment van rust na een lange dag op het circuit en het moment voordat we weer naar het restaurant gaan in het hotel. "Wat is er?"Logan ligt op zijn bed met zijn telefoon in zijn handen. "Ik heb net een mail gekregen van het social team van Williams."begin ik mijn verhaal. "Ik mag morgen in de garage gaan filmen, en dan echte content maken met jou bij de auto en dat soort dingen."zeg ik enthousiast. "Oeh, we kunnen ook een day in the life of gaan maken bij één van de race weekenden."Logan smijt zijn telefoon op het bed, die vervolgens weer omhoog stuitert en bijna van het bed afvalt. "Sukkel."lach ik. "Maar dat is inderdaad een heel goed idee!"zeg ik enthousiast. "Misschien kan ik meerdere maken, ook één van Alex en de andere heren."bedenk ik mij allemaal. Ik pak gelijk mijn notebook van het nachtkastje af en begin alle ideetjes op te schrijven. "En is het morgen dan echt content over mij en de auto?"vraagt Logan. "Ik denk het wel, we hadden besproken dat ik het eerst zoveel mogelijk op vrije voeten wilden doen."antwoord ik. "En dan ga je morgen zeker alles gelijk editen en het doorsturen?"vraagt Logan. "Het leukste is natuurlijk dat het zondags altijd online komt."zeg ik tegen hem. "Maar je hebt straks wel dat de races zondags zijn."begint Logan. "Daar heb je wel weer een punt."bedenk ik mij. "Maar Sargeant's Sunday klinkt wel leuk."zeg ik met een pruil. "Maar wil je wel je achternaam gaan gebruiken?"Logan komt met allemaal goede punten waardoor ik weer begin te twijfelen. "Post Race Monday's."zegt Logan uit het niets. "Oeh, dat klinkt leuk."ik schrijf het gelijk op. "En dan gebruik ik gewoon Adelia Willow als mijn account naam."zeg ik. "Ik ben nu al trots op je Adelia."zegt Logan. Ik kijk met een glimlach op naar mijn broertje, die ook een grote glimlach op zijn gezicht heeft. "Ik ben nog niet eens echt begonnen."lach ik. "Maar dat maakt niks uit, ik ben echt trots op je."Ik spring van mijn bed af en sprint naar Logan toe om hem te knuffelen. "Ik moet dit soort dingen ook gaan filmen, fans gaan slijmen om lieve, emotionele Logan."bedenk ik mij. "Adelia!"lacht Logan als hij mij weer los laat. "Sorry."grap ik. "Maar het is wel de waarheid."lach ik. Ik kijk even naar de klok en kijk dan naar Logan. "Zullen we anders roomservice bestellen?"stel ik voor. "En serie kijken?"Logan snapt gelijk wat ik bedoel en ik knik enthousiast. Logan gaat gelijk eten bestellen voor ons twee en ik typ snel al mijn ideeën op in een document zodat ik alles ook op een rij heb voor het social media team van Williams. Als ik dat heb gedaan, loop ik naar mijn koffer om mijn slaapkleding eruit te halen en kleed mij om. "Jij hebt het jezelf al comfortable gemaakt zo te zien."lacht Logan. "Altijd."zeg ik. Logan en ik hebben een hele hechte band, hij heeft dan ook de zware periode van mijn leven meegemaakt. Alleen dan via de telefoon, en hij kwam altijd langs als hij tijd had om mij te helpen. "Maar ga jij mij nog vertellen over jouw uitje met Lando?"vraagt Logan. "Het was niet heel veel hoor."lach ik. "We kwamen elkaar gewoon spontaan tegen en daarna zijn we samen door de stad gaan lopen. Uiteindelijk hebben we ergens een drankje gedaan voordat we weer terug zijn gegaan naar het hotel."vertel ik hem. "En je weet zeker dat je hem niet leuk vindt?"vraagt Logan. "Lo."begin ik. "Ik ben gewoon bezorgd Adelia."zegt Logan met nadruk op bezorgd. "Ik vind hem niet leuk, en hij is al helemaal niet zoals je weet wel wie."zeg ik tegen hem. "Ik weet dat Lando niet zoals hem is, maar hij is wel iemand die bekend is."ik onderbreek Logan door mijn hand op zijn mond te leggen. "Ik ben met jou mee om te genieten van mijn tijd en om mijzelf te her uitvinden."zeg ik tegen hem. "Doe voorzichtig Adelia." 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu