Paragraaf 6

17 0 0
                                    


"En daar is ze de nieuwe Williams medewerker!"wordt er geschreeuwd door de suite heen. Ik loop de suite binnen en zie in de woonkamer twee van mijn favoriete heren staan. "L."glimlach ik breed. Logan heeft een taart beet, en Lando heeft zijn handen vol met bloemen en ballonnen. "Jullie zijn heel lief."een kleine traan loopt over mijn wang heen. "Niet gaan huilen, we krijgen straks allemaal mensen over de vloer."zegt Logan. "Wat?"ik kijk hem verbaasd aan. Lando loopt naar mij toe en drukt een kus op mijn mondhoek. "Je bent te schattig."zeg ik liefjes. Ik neem de rozen en ballonnen van hem over. "Ik ben ook enorm trots op jou."zegt Lando. "Ik ook!"roept Logan. Lando pakt zijn telefoon erbij en maakt een paar foto's van mij met alle cadeautjes. "Ik ga dit op mijn slaapkamer neer leggen, en dan ga ik mij klaarmaken."zeg ik. "Want blijkbaar hebben jullie weer wat geregeld voor vanavond."voeg ik eraan toe. "Ik heb het je gezegd!"zegt Lando. "Ik dacht dat het gewoon ons 3 zou zijn of 5 met uitzondering."lach ik. "Williams heeft de foto ook al geüpload met breaking news."zegt Logan. "En ik zal straks ook een post doen."glimlach ik.

"Adelia Willow Sargeant."Oscar komt samen met Lily naar binnen lopen. "Ik ben zo trots op jou!"Oscar rent naar mij toe en slaat zijn armen om mij heen. "Dankjewel!"glimlach ik breed. "Je hebt eindelijk je plek gevonden in onze wereld."zegt hij. "En je komt niet snel van mij af!"zeg ik. "Gefeliciteerd Diels."zegt Lily als ik Oscar los laat. "En dit wordt vanavond genoeg filmen, want dit is een echte grote stap!"zegt Lily. "Dat komt helemaal goed."glimlach ik. "Maar we gaan eerst een paar drankjes doen om het te vieren."Lando komt achter mij staan met twee glazen in zijn hand en geeft één aan mij. Logan komt ook naar ons toe lopen en geeft Oscar en Lily een glas. "Op Adelia!"proost Logan. "Op Adelia!" "Op mij."glimlach ik zachtjes. "Jullie wachten ook gewoon niet."ik kijk op van mijn glas en zie Alex, Lily, Charles, Carlos en aantal andere coureurs in de deuropening staan. "Jullie hebben echt iedereen uitgenodigd."lach ik. "Zo trots zijn we op jou zusje."zegt Logan. "En nu zijn we officieel collega's!"roept Alex enthousiast. "Nu zit je echt het gehele jaar aan mij vast."lach ik en geef hem een knuffel. "Dat vindt hij niet erg."lacht Lily. Iedereen feliciteert mij met het tekenen van het contract en pakt vervolgens een glas. "Wacht!"roep ik.

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu