Paragraaf 6

28 0 0
                                    


"Dus filmavond bij de Sargeants."glimlacht Lando. "Je hebt echt een geluk."lach ik als ik met twee bakken popcorn door mijn appartement heen loop. "Vertel."Lando loopt achter mij aan met twee bakken vol met chips. "Alle Sargeant kinderen zijn er. Dus mijn oudste broer Dalton ook."zeg ik enthousiast. "Je hebt een goede relatie met je broers en zus of niet?"vraagt Lando vervolgens. "Zij zijn er altijd voor mij geweest, door alle moeilijke tijden in mijn leven."zeg ik. Ik zet de bakken op de tafel neer en draai mij om. "Oh sorry."ik knal tegen Lando aan en val bijna om. Lando houdt mij beet. Ik kijk Lando recht aan in zijn ogen. Lando komt steeds dichterbij. Ik kijk van zijn ogen naar zijn lippen en weer naar zijn ogen. Lando zijn lippen raken die van mij heel voorzichtig. "We zijn er!"Lando laat mij verschrikt los. "Auw!"roep ik als ik op de grond beland. "Oh shit Diels."Lando helpt mij van de grond af. "Wat is hier gebeurd?"lacht Lera. "Ik was vergeten dat jij een sleutel hebt en schrok mij dood."zeg ik. Ik kijk Lando aan en begin gelijk te lachen. "Ik ga mij even omkleden in comfortabele kleding en dan kunnen we beginnen."zeg ik als ik iedereen aan kijk. "Adelia."Dalton houdt mij tegen. "Niet naar mama luisteren, doen wat je hart zegt."Dalton kijkt mij streng aan. "Het was voor mij ook niet makkelijk om dit te doen, maar jij bent je eigen baas."ik glimlach zwakjes. "Ik wil graag doen wat ik deed."zeg ik. "Dan ga je dat doen."zegt Dalton. Dalton drukt een kus op mijn wang. Ik loop snel door naar mijn slaapkamer. "Wat zei Dalton?"Lera komt mijn kamer binnen lopen als ik een trui van Lando heb aangetrokken. "Dat ik niet moet luisteren naar mama."zeg ik. "En dat moet je ook niet gaan doen."zegt Lera. "Ik hou van je Lera."zeg ik tegen mijn tweelingzus. "Ik ook van jou Diels."zegt ze. Lera komt bij mij staan en ik haal mijn telefoon van het bed af en maak een foto. "Adelia!" "Lera!"wordt er opeens geroepen. Ik kijk Lera aan en sprint gelijk door het appartement heen naar de woonkamer. "Wat?"bezorgd kijk ik de heren aan. "Logan heeft mail gekregen vanuit Williams."zegt Lando. Ik kijk Logan gelijk aan. Verschillende soorten emoties gaan door mij heen en ik weet niet hoe ik mij moet voelen. Ik kijk vervolgens naar Lando, niet wetend hoe ik mij moet voelen tegenover hem. Dalton pakt mijn hand beet en Lera slaat een arm om mij heen. Logan begint met het lezen van de mail en ik kan aan zijn gezicht niet zien of het goed of slecht nieuws is. "Welkom bij Williams Racing Adelia Willow Sargeant."mijn mond valt open van verbazing. "Ik heb officieel een baan!"zeg ik verbaasd. "Jij hebt een baan!"roept iedereen. 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu