"Ik ga denk ik elke dag beginnen vanaf het parkeerterrein."zeg ik tegen de camera. De camera staat weer op de grond, alleen dit keer zijn we op het parkeerterrein bij de paddock. "Logan kan zijn paddock pass niet vinden."zeg ik lachend. "Dat is niet waar!"roept Logan vanuit de auto. "Oké, ik kan de mijne niet vinden en Logan is aan het zoeken."lach ik. "Jij durft."Kelly en Max lopen samen hand in hand naar ons toe. "Ik heb dit stukje grond goed schoon gemaakt."zeg ik tegen Kelly. Kelly begint te lachen. Ik pak de camera op van de grond en draai hem naar de twee mensen voor mij. "En voel je je goed voor de kwalificatie Max?"vraag ik. "We zullen zien."zegt hij met een lach. "Ik kijk meer uit naar het geplande interview voor vandaag."zegt hij vervolgens. "Ik moet zeggen, dat ik het vandaag behoorlijk druk heb met de interviews."lach ik. Ik sta op van de grond en veeg voor de zekerheid nog over mijn kont heen zodat al het zand er af is. "Er zit niks op."Kelly loopt snel naar mij toe en kijkt voor mij nog even en knikt. "Bedankt."glimlach ik liefjes. "Aha!"ik draai gelijk de camera naar Logan die met zijn hoofd uit het raam steekt. "Gevonden."ik begin enthousiast op en neer te springen. "Ik moet snel richting de Alpine heren, anders ben ik nog te laat ook nog."Ik pak mijn pas over van Logan en druk een kus op zijn wang. "Je bent geweldig L!"en met die woorden sprint ik naar de ingang van de paddock. "Adelia is het toch?"ik kijk opzij als ik mijn pas scan en zie Pierre naast mij staan. "Dat heb je goed onthouden."glimlach ik. "Ik had al in de agenda gezien dat wij straks met jouw een interview hebben."zegt hij. "Voor mijn youtube."zeg ik. Ik loop door de poortjes heen en Pierre loopt naast mij. "Het verbaast mij echt hoeveel de teams mij de kansen geven om dit soort dingen te doen."zeg ik eerlijk. "Het geeft ons ook meer kansen om meer fans naar binnen te slepen."lacht Pierre. "Daar heb je zeker gelijk in."zeg ik. Pierre begeleidt mij naar het motorhuis van Alpine en neemt mij mee naar binnen. "Volgens mij moeten wij hier zijn."zegt hij als hij richting een kantoor loopt. "Ah daar zijn jullie."Esteban zit al te wachten en kijkt ons afwachtend aan. "Jullie zijn mooi op tijd!"glimlach ik. "We zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar jouw vragen."zegt Esteban. "Ik had ook nog een ander voorstel."ik leg mijn tas op de tafel. "Het lijkt mij heel leuk en interessant om een 'day in the life' te gaan filmen van alle coureurs."begin ik. Pierre neemt plaats naast Esteban en ze kijken mij beide afwachtend aan. "En ik weet dat jullie beide Frans zijn, en er is helaas geen Franse GP meer. Dus heb ik een paar open races waarin ik jullie zou kunnen volgen."
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...