"And it's lights out and away we go."wordt er geroepen. Met alle zenuwen in mijn lijf kijk ik naar de grid. Logan staat in het middenveld wat betekent dat hij een goede start moet hebben om punten te gaan scoren. "You can do it L."fluister ik. Elke keer als de lichten uitgaan, gaan er verschillende gevoelens door mijn lichaam heen. Het is altijd behoorlijk druk de eerst ronde, iedereen wil zo snel mogelijk wegkomen en de meeste ongelukken gebeuren in die tijd. Ik kijk naar het grote scherm en zie dat mijn gezicht langzamerhand tevoorschijn komt. Ik glimlach zwakjes en blijf vervolgens naar de tijden kijken. Logan is zijn best aan het doen om steeds verder op de grid te komen, maar dat blijkt nogal moeilijk te zijn. Ik probeer telkens goed te luisteren naar de radio van Logan in de hoop dat alles gewoon goed gaat. Logan komt de pitstraat in rijden om de eerste stop van de race te gaan doen, alles lijkt soepel te gaan.
"Fuck!"vloek ik zachtjes. Als de race net iets langer was geweest had Logan meer tijd gehad om de anderen in te halen. Alleen voor een debuut race, is dit heel goed. "Great positions guys."wordt er door de headset gezegd en ik glimlach tevreden. Het duurt niet lang voordat Logan de garage inloopt en gelijk met zijn team begint te praten over een aantal dingen die tijdens de race zijn gebeurd. "Logan."roep ik. Logan draait zich gelijk om en kijkt om zich heen, op zoek naar mijn gezicht. Een grote glimlach verschijnt rond zijn gezicht als hij mij heeft gevonden. Ik loop naar voren zodat ik dichterbij Logan kan komen, die naar mij toe loopt. "Ik ben zo ongelofelijk trots op jou."zeg ik tegen hem. "Dankjewel Diels."zegt Logan met een grote glimlach. "Ik moet straks nog een aantal interviews doen en nog wat dingen met het team."begint Logan te vertellen. Ik knik begrijpend. "Als jij de auto neemt, dan rij jij alvast terug naar het hotel."zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. "Maar L."wil ik tegen hem ingaan. "Ik weet dat jij langer tijd nodig hebt om je klaar te maken, en aangezien Lando er straks ook bij is met het eten."knipoogt hij. Ik schud lachend mijn hoofd en pak zijn hand beet. "Hoe kom jij terug?"vraag ik. "Ik zorg ervoor dat ik met Lando of Oscar kan mee terug rijden."Logan drukt een kus op mijn wang en draait zich vervolgens weer om. Ik draai mij ook om en loop naar de kleedkamer van Logan om daar mijn spullen en de autosleutels weg te halen. Het scheelt dat we morgenavond pas weer terugvliegen naar huis, want op die manier heb ik nog tijd om mijn video te bewerken en die te plaatsen voordat we naar huis gaan. De paddock is behoorlijk druk, alle teams zijn bezig de spullen weer terug te brengen naar waar ze horen. Coureurs staan in het interview pit en mijn blik blijft hangen bij één iemand. Zijn ogen schieten omhoog en kijken recht in die van mij. Ik schenk Lando een glimlach en zwaai liefjes. Ik loop snel door om alle drukte van de fans te ontwijken bij de uitgang van de paddock. De meeste fans staan natuurlijk nog op het circuit waardoor het hier behoorlijk rustig is. "Waar is die fucking auto."vloek ik. Ik kijk om mij heen, zoekend naar de auto. "Ik snap nu ook waarom dat Logan altijd rijdt."lach ik. Na een tijdje zoeken heb ik de auto gevonden en haal ik hem van het slot af. Ik doe mijn spullen op de bijrijders stoel en stap vervolgens op de andere kant in. "En nu moet ik nog gaan uitvinden hoe deze auto werkt."ik ben mijn eigen auto gewend, en dat is iets heel anders dan dat dit is. Ik doe de sleutel in het contact en druk op de start knop. "We zijn in ieder geval al een stuk verder."lach ik tegen mijzelf. Ik probeer allemaal dingen uit en uiteindelijk heb ik het door hoe ik met de auto moet rijden. "Logan is straks nog eerder bij het hotel dan dat ik het ben."lach ik tegen mijzelf.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...