Er wordt voor de zoveelste keer geklopt op mijn deur. "Ga weg!"roep ik luidkeels. "Diels."een andere stem klinkt door mijn oren heen. "Lando?"ik kruip onder de dekens vandaan. "Ik heb eten mee."ik sla de dekens van mij af en loop langzaam naar de deur.Ik haal de deur van het slot af en doe de deur langzaam open. Lando staat alleen in de gang met eten in zijn handen. "Hey."zegt hij zachtjes. "Hey."ik voel de tranen gelijk weer opkomen en sprint gelijk terug naar het bed. "Adelia."ik hoor de deur weer dicht gaan en even later voel ik het bed in zakken. "Logan vertelde mij wat je moeder heeft gezegd."begint Lando. Ik haal de dekens naar beneden en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. "Ik wil het niet opgeven, maar ze geeft mij geen keuze."huil ik. "Adelia."Lando legt zijn hand op mijn wang en veegt de tranen van mijn wang af. "Je moeder heeft gezegd dat je een echte baan moest vinden. Logan is bezig met overleg met James om jou officieel aan te nemen."vertelt Lando. "Maar mijn moeder zei dat ik ook niet meer mocht reizen met Logan."zeg ik."Zodra jij die baan hebt, kan je moeder je niks maken Diels."zegt Lando. "Ik weet dat jij dit nog niet wilt opgeven."gaat Lando verder. "Ik wil jullie ook niet missen."zeg ik. "We gaan dit oplossen Diels."glimlacht Lando liefjes. Lando veegt de tranen weer van mijn wangen af en veegt een plukje haar achter mijn oor. "Zullen we dan op het balkon, het ontbijt op eten?"vraagt Lando. "Is goed."glimlach ik liefjes. Ik sta op van het bed en loop naar het balkon toe. "We matchen."lach ik als ik op de bank plof. Lando kijkt naar zijn trui en begint te lachen. Lando zet het eten op de tafel voor mij neer en komt vervolgens naast mij zitten. "Bedankt."ik kijk Lando aan. "Ik neem aan dat Logan je gebeld heeft."lach ik vervolgens."Hij wist niet hoe hij dit moest oplossen, en hij hoopte dat het mij zou lukken."zegt Lando. Ik kijk Lando liefjes aan en trek mijn hoodie aan zodat mijn gezicht langzaam verdwijnt. Lando doet mij ook na en pakt zijn telefoon erbij. Ik ga dichter tegen hem aan zitten. "Ik."ik kijk Lando even aan. "Same."is het enige wat hij zegt. Lando en ik blijven elkaar aankijken en het is alsof alles stil staat. Lando zijn telefoon maakt een geluid en ik kijk gelijk op. "Logan of niet?"lach ik. Lando pakt zijn telefoon en knikt. Ik glimlach lief en draai mij vervolgens om. "Hoe wist je dat dit mijn favoriete ontbijt is?"vraag ik lachend. "Er zijn genoeg mensen die heel veel dingen weten over jou."zegt Lando. Hij pakt zijn beker met koffie en ik pak mijn smoothie. "Laten we eerst maar lekker even wat gaan eten, want dat heb je ook al 24 uur niet gedaan."
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...