Paragraaf 4

32 0 0
                                    


Ik begin te typen op mijn laptop met alle ideeën die ik graag wil verwerken in mijn video's. Natuurlijk de interviews waar ik momenteel mee bezig ben en daarna wil ik proberen om zoveel mogelijk coureurs een dag lang te volgen, zodat de fans een kijk kunnen krijgen in de levens van de coureurs. En mijn ideeën voor het filmen achter de schermen bij Williams. Ik zet alles in een document zodat ik het team van Williams mijn ideeën kan goedkeuren voordat ik er daadwerkelijk mee bezig ga. Voor een klein moment kijk ik voor mij uit en zucht ik diep. Een klap met verschillende emoties komt zo binnendringen en voordat ik het doorheb, lopen er verschillende tranen over mijn wang heen. "Fuck."zucht ik diep. Ik veeg snel de tranen weg en probeer mij weer te focussen op mijn document. De verschillende gedachten dringen naar binnen en voor een moment voel ik mij weer zoals een paar maand geleden. "Diels, ik."Logan komt de badkamer uit lopen en kijkt mij aan. Zijn hele gezichtsuitdrukking verandert en hij kijkt mij gelijk bezorgd aan. "Adelia."zegt hij bezorgd. Hij sprint naar mij toe en slaat beide armen om mij heen. "Ik weet niet wat het is, maar ineens kwam alles weer omhoog."begin ik langzaam te huilen. "Diels."Logan houdt mij stevig vast en de tranen beginnen steeds meer te rollen. "En het is niet eens dat ik hem mis, of wat dan ook."huil ik zachtjes. "Je mag je ook zo voelen Adelia, onthou dat."zegt Logan, wetend dat die woorden meer betekenis hebben bij mij. "Ik voel mij gewoon na zo'n lange tijd eindelijk weer goed, en ik heb er tijden niet meer aan gedacht."huil ik zachtjes. "Ik heb dit gevoel niet gemist, maar opeens komen al die negatieve herinneringen omhoog."Logan veegt de tranen van mijn wangen af. "Ik heb je in tijden ook al niet meer zo gelukkig gezien, of in ieder geval die glimlach van jou."begint Logan. "En dan is het logisch dat die gevoelens soms terugkomen."zegt hij vervolgens. "Het geeft aan dat jij stappen maakt in jouw leven."ik kijk Logan aan en probeer mijn ogen droog te houden. "Lando vroeg mij om samen wat te eten, maar ik heb aangegeven dat jij dat liever niet had."zeg ik zachtjes. Logan schudt lachend zijn hoofd. "Als jij zegt dat jij er klaar voor bent, dan ben jij er klaar voor Adelia."zegt hij. Een kleine glimlach schijnt rond mijn gezicht. "Alleen hou ik jou wel extra goed in de gaten."zegt hij streng. "De volgende keer nodig ik jullie niet uit."zeg ik met een lach. "En als het niet gaat, gaat het niet. En als het heel goed gaat, zou ik zeggen: ga er volledig voor."zegt Logan. "Ik weet echt niet wat ik zonder jou zou moeten L."zeg ik tegen hem. Ik geef Logan weer een knuffel. "Ik dacht."begin ik vervolgens. "Het lijkt mij leuk om de video met jou te filmen in Amerika, dat ik jou de gehele dag volg."ga ik verder. Logan begint te lachen en knikt. "Zodat je ook de kijkers een kijkje kan laten nemen in ons familieleven."zegt hij. "Ik wil kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen bij de meeste coureurs."zeg ik. "Dus ik ben bezig met voorstellen en plannen op te stellen voor elke coureur en dan wil ik dat graag aan hun voorstellen binnenkort."Logan pakt de laptop van de grond af en bekijkt het gehele document. "Dus Oscar voor Australië, en hoe zie je het voor je met de verschillende Britse coureurs?"vraagt hij. "Lewis is meer in Amerika, dus ik wilde voor hem ook Amerika doen. Lando zou België kunnen zijn en dan George in Engeland."vertel ik. "En Alex dan?"vraagt Logan. "Lily woont in Amerika, dus dan heb je alle 3 Amerikaanse races."zeg ik met een glimlach. "En anders zou ik het kunnen verdelen over de 3 verschillende dagen die in een raceweekend vallen."zeg ik. "Goed voorbereid Diels."glimlacht Logan. 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu