"Proost!"het geluid van klinkende glazen galmt door mijn oren heen. "Op een geweldige start van het seizoen."zeg ik tegen de heren. "Oh wacht."grap ik vervolgens. "Op een betere tweede race."Oscar en Lando zuchten beide diep en Logan en ik zijn alleen maar aan het lachen. "Het had voor ons inderdaad veel beter gekund."lacht Lando. "Vooral voor mij."zegt Oscar die een slok neemt van zijn drinken. "Ik had gewoon veel beter content kunnen filmen als jullie ook gewoon jullie best deden."pruil ik. "Alsof jij hebt gefilmd, jij hebt zitten te nagelbijten kijkend naar Logan."lacht Oscar. Ik begin schuldig te lachen en neem een slok van mijn drinken. "Betrapt!"lacht Lando. "Ik had mijn camera ook mee moeten nemen voor dit eten."bedenk ik mij. "Ik heb de mijne wel mee."lacht Lando. Lando haalt zijn camera erbij en kijkt mij met een grote glimlach aan. "Nee!"lach ik. Ik wilde net een slok van mijn drinken nemen en steek snel mijn hand op om mijn gezicht te blokkeren. "Ah Diels, dit is niet goed voor mijn collectie van jou."grapt Lando. "Oh god, hij heeft al een collectie aan foto's van jou A."lacht Oscar. Ik voel mijn wangen deels rood worden en kijk even naar beneden. "Ik ben gewoon geliefd door iedereen."probeer ik de situatie om te draaien. "Ik denk zelfs dat Logan een collectie heeft van foto's van mij."grap ik. "Ik heb vooral een collectie van rare foto's van jou."lacht Logan. Ik pak een stukje van de nacho's en eet hem op. De jongens gaan verder op in het onderwerp. "Lando."ik kijk de jongen tegenover mij aan. "Mag ik jouw camera even gebruiken om dit vast te leggen voor mijn youtube?"vraag ik liefjes. "Natuurlijk."Lando doet zijn camera aan en begint gelijk te filmen. "Nou vertel."glimlacht hij. "Dat bedoelde ik niet."lach ik en probeer de camera van hem af te pakken. Lando draait lachend de camera naar ons om. "Dit is wat wij dus doen als we een slechte race hebben gehad."zegt Lando. "Adelia neemt mij mee naar een restaurant en die drinkt tot ze bijna niks meer weet."lacht Lando. "Dat is niet waar L!"lach ik. "Wat is er met mij?"Logan haalt mij uit mijn gesprek met Lando. "Oh ja."lach ik. "Ik moet voor Lando een andere bijnaam verzinnen."zeg ik vervolgens. Ik zie dat Lando de camera op de hoek van de tafel heeft gezegd zodat iedereen op het beeld te zien valt. In mijn ooghoeken zie ik dat Lando naar mij kijkt, maar ik probeer mijn focus te houden bij de anderen. Het is misschien de drank in mijn systeem, maar ik steek mijn voet wat verder uit en ga zachtjes bij Lando zijn been langs met mijn voet. Ik wenk een snelle blik naar hem en zie hem glimlachen.
JE LEEST
His sister
FanficHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...