Aangezien ik het grootste deel van de dag binnen in de hotelkamer heb gezeten, is het dan toch eens tijd om de stad beter en verder te gaan verkennen. Ik loop door de straten heen van Bahrein met mijn camera in mijn handen. De stad is prachtig, en richting de avond is het nog veel mooier met alle lampen. "Ik had niet gedacht dat ik jou zou tegen komen."ik kijk verward om mij heen, als mijn blik blijft hangen bij een bekende jongen. "En ik had jou hier niet verwacht."lach ik. Ik draai mijn camera om naar de jongen achter mij en begin te filmen. "Wanneer je het het minste verwacht, kom je zo opeens de McLaren coureur tegen."zeg ik lachend. Lando schudt lachend zijn hoofd. "Het is pure toeval."lacht Lando. "En het is niet vertrouwd dat jij alleen door de stad heen loopt."zegt hij streng. "Ik kan mij prima alleen redden."lach ik. "Als ik door de straten van Los Angeles kan lopen, dan kan ik dat hier ook."voeg ik eraan toe. "Hoe gaat het met de kater?"vraagt Lando als ik de camera weer weg stop in mijn tas. "Beter dan vanochtend."antwoord ik. "Laat mij nooit weer zoveel drinken, en vooral niet tijdens een etentje met de andere jongens."zeg ik tegen hem. "Ik kon er wel van genieten."plaagt Lando mij. "Oh ja, en de volgende keer spring ik nog eens dronken in het water."zeg ik, wetend hoe ik kan zijn met te veel drankjes op. "Oh, maar als je dat gaat doen moet je ervoor zorgen dat de camera klaar staat."zegt Lando met een grote glimlach. "Uh, nee."zeg ik streng. Ik haak mijn arm in die van Lando. "Laten we ergens wat gaan drinken."stel ik voor. "En nee, geen alcohol."lach ik als Lando mij aankijkt. Lando schudt lachend zijn hoofd. "Of misschien wel."grap ik. Lando en ik lopen met ons twee door de straten van Bahrein heen, op zoek naar een plek om iets te gaan drinken. "Hoe heb jij eigenlijk je liefde voor fotografie gevonden?"vraag ik Lando. Ik hang mijn vest over de stoel heen en neem plaats. "Ik denk omdat ik altijd aan het reizen ben, en nooit tijd heb om alles vast te leggen. En door alles op foto te leggen, heb je toch meer actieve herinneringen aan die dagen."antwoord Lando. "En jij?"vraagt hij liefjes als hij ook gaat zitten. "Ik vond het altijd geweldig om de video's te bekijken van vroeger, van mij als klein meisje of van ons gezin. Logan, Lera en ik die allemaal dingen uithalen."glimlach ik. "En toen wij hier landen in Bahrein, bedacht ik het mij dat dit juist een moment is om alles vast te leggen."voeg ik eraan toe. "Zodat je die dag weer kan herleven later."zeggen Lando en ik tegelijk. We beginnen beide te lachen en ik leg mijn telefoon op de tafel neer. "Heb je al veel vertrouwen in dit seizoen?"vraag ik aan Lando. "De auto was vandaag aardig goed, maar het kan altijd nog veranderen gedurende het seizoen."begint Lando te vertellen. "Maar ik heb er wel wat vertrouwen in, als de auto het volgend weekend het ook zo doet dan denk ik dat wij best een goede kans hebben."Ik glimlach liefjes als ik naar Lando luister. "Mooizo."zeg ik tegen hem. "Niet raar bedoeld, maar hebben die tattoo's ook een betekenis?"Lando kijkt naar mijn armen. "De drie rozen staan voor Dalton, mijn oudere broer. Lera mijn tweelingzusje en voor Logan."zeg ik tegen hem. "En de anderen zijn deels voor de leukigheid en sommigen hebben nog een betekenis."Lando knikt en neemt zijn drinken over van de ober. "Bedankt."zeg ik met een glimlach als ik mijn drinken krijg. "Op een fantastisch seizoen!"Lando heft zijn glas en ik doe hetzelfde." Op een fantastisch seizoen met ons allen."glimlach ik. "Wat ga je eigenlijk doen in de weken en dagen dat wij tijd voor onszelf hebben?"vraagt Lando geïnteresseerd. "Het hangt er denk ik vanaf of er tijd genoeg is om terug te vliegen naar L.A."antwoord ik eerlijk.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...