Paragraaf 2

30 0 0
                                    


"Je bent geweldig."zeg ik liefjes tegen Logan. "Dat weet ik, alleen ben ik wel benieuwd hoe het seizoen gaat verlopen."lacht hij. "Het is eindelijk tijd voor je favoriet."Alex komt naar binnen toe lopen en kijkt mij met een grote glimlach aan. "En ik heb drinken!"hij houdt twee blikjes Red Bull omhoog en ik begin enthousiast te klappen in mijn handen. "Ik zou echt een verbod moeten geven aan jou."lacht Logan. "Ssst. Weg jij!"zeg ik tegen hem. Alex begint te lachen en geeft mij het blikje voordat hij op de stoel gaat zitten. De camera staat nog altijd aan, waardoor ik snel begin met het interview met Alex. "Laten we dan maar snel beginnen."zeg ik met een glimlach. "Ik ben Alexander Albon en ik race voor Williams F1 racing."zegt hij in de camera. "Vertel, hoe voelt het om weer in de auto te zitten."vraag ik aan Alex. "Heel goed, ik ben blij om weer te kunnen racen."zegt hij. "Waar denk jij te eindigen in het kampioenschap?"vraag ik. Alex begint te glimlachen en schudt lachend zijn hoofd. "Kampioen natuurlijk."lacht Alex. Ik schud lachend mijn hoofd. "We weten allemaal natuurlijk wie er kampioen gaat worden dit jaar."gaat Alex verder. "Logan Sargeant!"roept Logan door de deur heen. "En dat dames en heren is jullie kampioen van 2023."lacht Alex. Ik stel Alex de vragen die ik ook heb gesteld aan Logan voordat we zijn deel van de video afsluiten. "En wie zijn de volgende slachtoffers?"vraagt Alex als ik mijn camera spullen in pak. "De oranje heren."lach ik. "Oehh."Alex kijkt mij met een speciale glimlach aan. "Wat?"vraag ik gelijk. "Niks."piept hij. "Alex!"zeg ik streng. "Je komt er vanzelf achter Diels."en met die woorden loopt Alex de kamer uit. Ik kijk Alex nog vragend achter na. "Ugh."ik pak mijn spullen verder bij elkaar en loop richting het motorhuis van McLaren. Ik kijk een beetje verlegen om mij heen op zoek naar Oscar of Lando. "Als het niet mijn favoriete youtuber is."ik draai mij om en zie Lando achter mij staan. Een glimlach verschijnt gelijk op mijn gezicht. "1 video noem ik nog niet gelijk een youtuber."zeg ik tegen hem. "Ik wel."zegt hij. "Hebben jullie een lege ruimte waar wij de video kunnen opnemen?"vraag ik vervolgens. "Zekers, Oscar zit er ook al."zegt Lando. Hij wijst naar de gang waar ik heen moet lopen en loopt vervolgens zelf voor mij uit. Ik loop snel achter hem aan, de kamer in. "Diels!"kiert Oscar enthousiast. "Je miste mij al of niet?"plaag ik hem. "Ik mis jou elke seconde dat je niet bij mij bent."zegt Oscar nep huilend. "Dat snap ik."grap ik verder. Ik haal mijn camera spullen uit mijn tas en zet alles klaar zodat we gelijk kunnen beginnen met filmen. "Het is de bedoeling dat jullie, net zoals bij Netflix, je naam zeggen en waar je voor racet."ik geef de beide heren instructies zodat ze het gelijk goed doen. "Wie wil je als eerst voor de camera hebben?"vraagt Lando. "Doe Oscar maar, die is deze vragen niet gewend en zo kan hij niet antwoorden van jouw overnemen."antwoord ik met een glimlach. "Wat een vertrouwen in mij."zegt Oscar. "Altijd."lach ik. Ik zet de camera aan en Oscar gaat voor mij op de stoel zitten. Ik check of alles goed staat en het scherpgesteld is. "Staat mijn prachtige gezicht er goed op?"vraagt Oscar. "Je weet dat dit ding al aan staat eh."lach ik gelijk. Oscar en Lando beginnen beide gelijk te lachen. "Ben je er klaar voor?"vraag ik Oscar. Oscar knikt en ik geef hem het signaal om te beginnen. "Mijn naam is Oscar Piastri en ik ben de coureur van McLaren F1."zegt hij in de camera. Ik begin spontaan te glimlachen, het gevoel dat dit mij geeft, het filmen van het leven achter de schermen en de interviews met de coureurs. In mijn ooghoek zie ik Lando naar mij kijken met een glimlach op zijn gezicht. "Vertel, hoe voelt het om eindelijk weer eens te racen?"vraag ik aan hem. 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu