Paragraaf 1

35 0 0
                                    


Mijn wekker galmt door mijn kamer heen. Het is nog steeds behoorlijk donker als ik mijn ogen open doe om mijn wekker uit te zetten. "Ik heb zo geen zin."zucht ik vermoeid. Ik heb door alle stress van de laatste twee weken niet bepaald goed kunnen slapen en viel uiteindelijk behoorlijk laat in slaap. Logan heeft een eigen sleutel van mijn appartement, wat mij weer wat tijd scheelt. Ik sla de dekens van mijn lichaam af en stap uit bed om de lampen aan te doen. Ik zorg ervoor dat het bed netjes is en haal mijn telefoon van mijn oplader. Ik haal de oplader ook uit het stopcontact en stop die in mijn tas. Ik trek mijn slaapkleding uit en doe schone kleding aan. "Het is echt veel te vroeg."zucht ik diep. De klok geeft aan dat het 3 uur in de nacht is. "Opschieten Adelia."ik kijk verschrikt om mij heen. Mijn hart begint harder te kloppen en mijn handen beginnen te zweten. "Godver Logan!"schreeuw ik door het appartement heen. "Ik ben ontbijt aan het maken voor je."wordt er terug geschreeuwd. Ik zucht diep en gooi mijn laatste beetje vieze was in de wasmand, zodat Lera dat kan gaan wassen voor mij. Ik pak mijn spullen en loop mijn kamer uit naar de woonkamer. "Ik zeg het je, volgend race weekend gaan we een dag eerder heen en dan pakken we een normale vlucht."zeg ik tegen mijn broertje. "Ik zal je moeten teleurstellen, want onze vlucht naar Australië is behoorlijk vroeg."lacht hij. "Is het al te laat om te zeggen dat ik ermee stop?"grap ik. "Ja."zegt Logan streng. "Fuck."lach ik. "Nou, broertje." "Wat voor eten ga je voor mij klaar maken?"vraag ik als ik de waterkoker aanzet. "Je favoriet."zegt hij. Logan haalt mijn favoriete ontbijt tevoorschijn als ik een vroege ochtend heb. "Je bent geweldig."zeg ik met een grote glimlach. "Ik weet het."zegt Logan. Ik loop naar de keukentafel en ga zitten. "Dus hoe zie je aankomende week voor je?"vraag ik aan Logan. "Jij gaat bezig met het filmen van je video's en als je tijd over hebt, ga je mijn sociale media in de gaten houden en dingen plaatsen."zegt Logan. Logan schenkt thee voor mij en zet vervolgens alles voor mij neer. "En heb je al iets gehoord vanuit Williams over het tekenen van mijn contract?"vraag ik voordat ik een hap neem van mijn eten. "Daar heb ik zeker iets over gehoord."zegt Logan als hij naast mij gaat zitten. "Vrijdag na de tweede vrije training, is het de tijd om jouw handtekening neer te zetten op het contract."glimlacht Logan. "Je bent echt geweldig."glimlach ik. "Dat weet ik."zegt Logan. "Maar het is tijd dat jij gaat eten en drinken. Ik breng de spullen in de auto en dan kunnen we straks gelijk naar het vliegveld."en met die woorden staat Logan weer op. "Ik kan mijn thee niet snel opdrinken."zeg ik. "Je doet je best maar, al verbrand je je tong."roept Logan. "Jij hebt echt geen liefde voor mij."roep ik terug. Logan pakt mijn koffer en tas voordat hij het appartement uit loopt. Ik zorg ervoor dat ik snel mijn eten op eet en probeer zonder mijn tong en keel te verbranden mijn thee snel op te drinken. De tijd begint te dringen en ik probeer alles zo netjes mogelijk achter te laten. Op die manier hoeft Lera ook niet veel voor mij schoon te maken als ze weer eens in mijn appartement verblijft. "Adelia."roept Logan weer. "Doe normaal."roep ik terug. Ik doe mijn schoenen aan en haal mijn jas van de kapstok. "Ik snap dat je niet te laat wil komen, maar er zijn ook andere mensen in dit appartementencomplex."zeg ik tegen hem. "Het spijt mij."fluistert Logan. "Ik ga straks mijn video editen, en dan heb ik jouw mening nodig."

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu