"Het is geweldig weer."zeg ik enthousiast. Een groot deel van de coureurs met de vriendinnen zijn met ons mee naar het strand om te genieten van de laatste vrije dag. "Dit was het wel waard om vroeg voor op te staan of niet?"lacht Logan. "Ik heb genoeg slaap gehad tijdens de vlucht."ik leg mijn tas op het zand neer en haal mijn handdoek eruit om die op het zand neer te leggen. "Adelia."Lily komt naast mij staan. "Het wordt wel heel ingewikkeld als er telkens twee Lily's zijn."grap ik. De vriendin van Oscar en de vriendin van Alex zijn beiden mee naar het strand. "Het kan ook juist behoorlijk grappig zijn."zegt Logan met een speelse glimlach. "Hetzelfde dat het grappig is dat jij Lando en mij beide L noemt."lacht hij. "Ik moet er nog altijd wat op gaan verzinnen."zeg ik lachend.. Ik trek mijn jurk uit, waardoor mijn zwemkleding tevoorschijn komt. "Ik zie jullie losers in het water."zeg ik en sprint richting de zee. Ik duik gelijk in het water als het diep genoeg is en laat het koude water mij omringen. Als ik weer boven water kom, zie ik de anderen nog op het strand staan. Alleen staat Lando niet bij de anderen. "Ik kom je halen Diels."ik begin keihard te lachen en duik weer onderwater. Lando komt achter mij aan en pakt mij bij mijn middel beet en draait mij om. "Hey."glimlach ik liefjes. Lando begint groots te glimlachen. "Jij hier ook."ik voel de vlinders in mijn buik te ontploffen. Lando legt zijn ene hand op mijn wang neer en haalt een plukje uit mijn gezicht vandaan. "Aaah!"hoor ik iemand roepen. Ik kijk opzij en zie de gehele groep naar het water sprinten, richting mij en Lando. Ik laat Lando los en zwem snel weer verder.
"Ik denk dat ik nog nooit zoveel heb gezwommen."lach ik. Ik loop het water uit richting mijn handdoek. "Glimlachen."Lando ligt op zijn handdoek met zijn camera in zijn handen. Ik doe mijn hand boven mijn ogen zodat ik iets kan zien en steek mijn tong uit. "Voor je collectie?"lach ik. Ik laat mezelf op de handdoek vallen en kijk Lando aan. "Altijd."glimlacht Lando. "Je kan straks van je JPG account wel een Adelia account gaan maken."grap ik. "Dat gaat hij straks ook nog echt doen."lacht Lily. "Oscar heeft nog wel genoeg foto's van Adelia."lacht ze vervolgens. "Jullie zijn echt vreselijk."lach ik. Ik pak mijn zonnebril uit mijn tas en doe hem op. Ik kijk Lando aan als ik ga liggen op mijn handdoek. "Je weet dat ik je ogen nu niet kan zien."fluistert Lando. Lando gaat met zijn hand bij de mijne langs. "Daarom heb ik die zonnebril ook gekocht."glimlach ik. "Kan ik naar mensen staren zonder dat ze het doorhebben."Lando schudt lachend zijn hoofd. "Dan moet ik hem maar hebben, want jij hebt je broer hier bij je."en met die woorden pakt Lando mijn zonnebril af.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...