"Dus."Logan en ik zitten samen tegenover onze moeder aan de tafel. "Ik heb wat dingen van jullie vader gehoord."ik zucht diep. "En vervolgens ben ik ook op onderzoek gegaan."Logan pakt mijn hand beet en knijpt er zachtjes in. "Ik zie dat je de camera weer hebt gevonden.En dat je bezig bent met het filmen van je dag."vertelt mijn moeder. "Youtube, serieus?"mijn moeder kijkt mij teleurgesteld aan. "Moeder."begin ik. "Nee, Adelia Willow Sargeant."mijn ogen worden groter. Iedereen weet dat zodra je ouders, je volledige naam zeggen, dat je echt in grote problemen bent. "En vervolgens zie ik jou met allemaal jongens.""En wat iedereen allemaal wel niet zegt."zegt ze boos. "Moeders."Logan begint te praten."Ik heb Adelia nog niet in haar werk positie neergezet."gaat hij verder. "Adelia heeft na maanden lang haar liefde voor de camera weer gevonden. Ze doet het behoorlijk goed, de video doet het behoorlijk goed. En iedereen op de grid vindt Adelia geweldig. Ze heeft zelfs de kans gekregen vanuit Williams om meer te filmen. En ze wordt er ook voor betaald."vertelt Logan. Mijn moeder kijkt nog altijd boos. "Moeder, geef mij alsjeblieft de kans om te bewijzen dat Youtube een grote kans is voor mij."zeg ik. "En Adelia krijgt haar baan positie volgend raceweekend. Ze gaat mijn sociale media doen, want het is ook belangrijk om de fans te geven wat ze willen."vertelt Logan. "Ik ben het er niet mee eens."zegt mijn moeder. "Ik wil dat je een echte baan gaat zoeken."zegt ze vervolgens. "Maar moeder."zeg ik gelijk. Mijn moeder staat op van de stoel. "Einde discussie, eind volgende week heb jij een echte baan. En geen reizen meer met Logan."de tranen wellen op in mijn ogen. Mijn moeder trekt haar jas aan en loopt vervolgens het appartement uit.
"Logan."ik kijk mijn broertje aan met tranen in mijn ogen. "Het spijt mij zo erg Diels."zegt hij gelijk. Logan slaat zijn armen om mij heen en de tranen rollen over mijn wangen heen."Ik heb zo genoten van de laatste paar weken en nu is het allemaal klaar."huil ik. "Ik zal de anderen wel weer zien als jullie hier een race hebben."Logan schudt zijn hoofd. "We gaan een oplossing vinden."zegt Logan. "Hoe, je weet hoe mama is."huil ik zachtjes. "Misschien is het beter. Misschien was het toch niet voor mij om dit te doen, en zo is mijn hart ook veilig."zucht ik teleurgesteld. "Diels, je weet waar je het gelukkigst bent."zegt Logan.Ik sta op van mijn stoel. "Ik heb even wat tijd voor mijzelf nodig."zeg ik en loop naar mijn slaapkamer. Ik sla de dekens van het bed af zodat ik er gelijk onder kan kruipen. Ik sla de dekens volledig over mij heen en rol mijzelf op als een bolletje. De tranen rollen over mijn wangen heen en het voelt alsof de rest van de dag heel langzaam voorbij gaat. Mijn tijd in de Formule 1 wereld is nog maar net begonnen, en zo kort dat ik er mee bezig was, zo snel is het ook geëindigd.
"Diels."hoor ik de zachte stem van mijn tweelingzus. "Nee."komt er schor uit mijn mond. "Alsjeblieft Diels."ik kruip steeds verder onder de dekens. "Doe alsjeblieft de deur open."ik pak mijn telefoon erbij en scroll door mijn tiktok heen. "Ik weet niet hoe we haar uit haar kamer gaan krijgen."hoor ik Lera zuchten. "Niet!"roep ik naar hen toe. Ik scroll doelloos door Tiktok heen om de tijd te verdoen. "Diels, je moet wat eten en drinken."hoor ik Logan zeggen door de deur heen. "Ik hoef niks."roep ik terug. De hele dag door zijn Lera en Logan al aan mijn deur aan het kloppen, in de hoop dat ik uit mijn kamer kom. Alleen ben ik te verdrietig om ook maar iets te gaan doen.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...