Ik trek mijn shirt goed en zucht diep. "Goedemorgen!"schreeuw ik enthousiast naar de camera toe. "Jullie hebben allemaal het nieuws al gelezen, en in de vlog kunnen zien dat ik officieel een contract heb bij Williams Racing."kier ik enthousiast. "En daar hoort ook werkkleding bij!"glimlach ik. Logan neemt de camera van mij over en filmt mijn gehele outfit. "En nu staat ze gewoon de gehele dag naast mij, en naar mij te luisteren."Logan draait de camera naar zich toe. "Dus ik ben gewoon haar baas."grijnst hij. "Oh nee, dit was geen goede keuze."zeg ik gelijk en wil de camera van logan overnemen. "Ah ah nee."zegt Logan streng. "Ik ben jouw baas, dus je mag de camera niet hebben."zegt hij. "Alex, help mij."roep ik als ik Alex in de verte zie lopen. "Je broertje heeft vast gelijk!"krijg ik terug. Ik zucht diep. "Kan ik het contract nog verscheuren?"lach ik. Logan schudt lachend zijn hoofd en geeft de camera weer aan mij. "Dit wordt een avontuur."zeg ik tegen de camera, voordat ik hem uit doe. Ik kijk Logan even aan en voel vervolgens mijn telefoon trillen. Een berichtje van Lera en Dalton komt door en een grote glimlach verschijnt. "We zijn allemaal trots op je."hoor ik Logan zeggen. "En dat heb je de afgelopen 24 uur heel vaak gezegd."lach ik. "En het is ook waar."Logan legt zijn arm op mijn schouder. "Nou, laten we maar snel naar binnen gaan."zeg ik. "Dan kunnen we beginnen aan de vergadering."lacht Logan. "En we gaan buiten werk om geen dingen bespreken, ik wil betaald worden voor de uren die ik aan jou spendeer."grap ik. Logan schudt lachend zijn hoofd. We lopen met ons twee door de paddock heen, naar het motorhuis. "Welkom bij het team Adelia."wordt er meerdere keren gezegd als ik binnen kom lopen. "Dankjewel."glimlach ik vriendelijk. "Zal ik wat drinken voor ons gaan regelen dat jij alvast naar de vergaderruimte gaat?"stelt Logan voor. "Graag."glimlach ik. Logan loopt naar het koffiezetapparaat en ik loop door naar de aantal kleine ruimtes. Een paar van die ruimtes worden standaard gebruikt door het team voor na besprekingen of besprekingen van strategieën. Ik leg mijn spullen op de tafel neer en neem plaats. Ik heb behoorlijk veel dingen meegenomen om het eerste weekend goed voorbereid er doorheen te kunnen komen. Ik haal mijn laptop uit mijn tas en haal mijn map erbij met allemaal informatie. In mijn map zit ook gelijk een schrijfblok waarin ik allemaal belangrijke dingen kan gaan opschrijven. "Ik heb jouw favoriete drinken."Logan komt de kamer binnen lopen met een dienblad. Hij heeft een waterfles, thee, koffie en een blikje red bull op het dienblad staan. "Hoelang denk jij dat wij zullen vergaderen?"lach ik. "We hebben een afspraak staan voor twee uur, dus ik ga ervan uit dat we die tijd ook gaan nemen."zegt Logan. "Ik denk dat wij ook gewoon een goed plan moeten gaan opzetten voor de komende tijd."begin ik. "Want ik wil ook niet dat er ruzie komt tussen ons omdat ik nu voor jou werk."ga ik verder. "Dat gaat echt niet gebeuren Diels."zegt Logan. "Maar je weet het maar nooit."zeg ik. "En toch gaan we het nu professioneel houden."zeg ik. "Ik wilde ook met jou bespreken over de day in the life vlog."Logan knikt. "Laten we daar mee beginnen."zegt hij. "Wat had je in gedachten."gaat hij verder. "Nou."ik haal een pen erbij en begin met schrijven. "Ik wilde eigenlijk dingen filmen, zoals mij Dalton en Lera."begin ik te vertellen. "En dan gewoon hoe jij normaal jouw dag spendeert aan bepaalde dingen."Logan knikt instemmend. "En wil je dan dat op de race dag doen of?"vraagt Logan. "Nee, ik denk dat ik meer content kan krijgen uit een andere soort dag."zeg ik tegen hem. "Groot gelijk."zegt hij. "En dan niet dingen gaan forceren, maar gewoon echt hoe jij normaliter jouw dag inplant."ik begin allemaal dingen op te schrijven.
JE LEEST
His sister
FanfictionHet zusje van Logan Sargeant besluit om een tussen jaar te gaan nemen en op reis te gaan, haar moeder is het er niet mee eens dus springt Logan in en stelt voor dat ze met hem mee gaat gedurende zijn eerste jaar in de Formule 1. Hun moeder heeft 1 v...