Paragraaf 8

30 0 0
                                    


Ik loop door het hotel heen met mijn tas in mijn handen. Logan wilde graag even wat tijd voor hemzelf en daarna zou hij vroeg gaan slapen, aangezien we morgen ochtend vroeg op moeten. Alleen ben ik nog niet klaar met het bewerken van alles wat ik heb gefilmd in de afgelopen twee dagen en ik wil Logan niet storen. Ik loop naar een lege tafel en zet mijn laptop op de tafel neer. Ik haal mijn koptelefoon uit de tas en sluit die aan op de laptop zodat ik alles goed kan luisteren. "Had u ook wat drinken gewild?"de ober komt nog naar mij toe lopen voordat ik mijn koptelefoon opzet. "Doe maar een kop thee."zeg ik liefjes. De ober knikt en loopt weer weg. Ik doe mijn koptelefoon op om vervolgens verder te gaan met het bewerken van de video. Een groot deel van de interviews heb ik al bewerkt, alleen alles wat ik er omheen heb gefilmd nog niet. Het is eigenlijk de bedoeling dat het twee verschillende video's worden. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik dit interview nog niet upload en het pas upload aan het einde van het jaar.

Na een tijdje zet de ober mijn kop thee voor mij neer, maar mijn focus blijft op mijn laptop staan. Ik schrik van een hand voor mijn ogen. "Jezus."vloek ik geschrokken. Ik kijk op van mijn scherm en zie Lando voor mij staan. "Ik was je al aan het roepen, maar je hoorde mij niet."lacht hij. Ik doe mijn koptelefoon af en kijk hem aan. "Ik was bezig met het bewerken van mijn video voor maandag."lach ik. "Was Logan nu al klaar met jou?"grapt Lando. "Hij wilde vroeg gaan slapen."zeg ik en werp snel een blik op de klok. "En blijkbaar zit ik hier al bijna een uur."lach ik vervolgens. "Is het allemaal wat gelukt met de interviews?"Lando gaat zitten op de stoel tegenover mij. "Ja! Ik heb morgen de laatste, maar ik weet dus niet of ik de interviews al wil uploaden of het wil gaan vermengen met het einde van het jaar."zeg ik tegen hem. Lando pakt mijn laptop van mij af en bekijkt de video die er op staat. "Ik denk dat je het moet bewaren tot het einde van het seizoen."zegt Lando. "Dan kun je dat samenvoegen met dat van het einde van het seizoen."een kleine glimlach verschijnt rond mijn gezicht. "Dan ben ik klaar voor vandaag."Ik klap de laptop dicht en kijk Lando liefjes aan. "Tijd voor een drankje?"vraag ik liefjes. Lando begint breed te glimlachen en knikt. "Ik zal wel een drankje ophalen voor ons."Lando staat op van de stoel en loopt naar de bar. Ik haal al mijn spullen van de tafel en stop ze in de tas. Op die manier is er weer genoeg ruimte op de tafel voor mij en Lando om fatsoenlijk een drankje te drinken. "Kijk eens."Lando zet een wijntje voor mij neer. "Dankjewel."glimlach ik. "Logan vindt het niet erg toch dat wij hier nu samen zijn?"vraagt Lando voor de zekerheid. "Logan is alleen een beetje bezorgd, hij weet ook wel dat ik mijn grenzen goed kan aangeven."antwoord ik. "Dan is het goed."zegt Lando. "Beetje zenuwachtig voor morgen?"vraag ik vervolgens. Ik neem een kleine slok van mijn drinken en kijk Lando afwachtend aan. "Ik ben benieuwd hoe de auto het gaat doen in de race."zegt Lando eerlijk. "De kwalificatie was nog niet alles goed, dus het is afwachten."voegt hij eraan toe. "Het was wel spannend in de kwalificatie, Logan heeft net Q2 gemist door jou."plaag ik Lando een beetje. "De harde wereld van de Formule 1."lacht hij. "Volgende keer kom ik je opzoeken."grap ik. "Dan ga ik het juist vaker doen."flirt Lando. "Nog even en ik rij in die auto en dan haal ik je keihard in."zeg ik lachend. "Dat wil ik wel eens zien."lacht Lando. Ik schud lachend mijn hoofd en neem een slok van mijn drinken. "Daag mij niet uit Norris."zeg ik streng. "Ik ga mijn best doen om Zak Brown over te halen om voor een video ons te laten racen."zeg ik uitdagend. 

His sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu