11☆

1.3K 101 28
                                    


Kızarık gözleri, morarmış göz kapakları ve şiş gözleri ile bir zombi gibi yürüyen Taehyung, sonunda hastanenin yerini Hoseok'tan öğrenmiş ve kardeşinin odasının önüne gelmişti.

Sonunda kavuşacaklardı, uzun zamandır hasretlerini bir kucaklaşmayla yok edeceklerdi.

Taehyung, yıllar sonra heyecanı hissetmişti.Aksi halde normal hayat onun için ölmüş gibiydi, kardeşinin ölüm haberini aldıktan sonra yaşayan bir ölüydü hep.

Gözlerinden akan yaşları heyecanla sildi.Kardeşine aldığı çikolatalara baktı.
Bu markanın çikolatasını her zaman sevmişti Haru. Görünce mutlu olacağını düşündü hemen.Telefonun kamerasını açıp nasıl göründüğüne baktı.
Kardeşi onu bu kadar parçalanmış ve perişan halde görmemeliydi.

Kameraya baktığı an eliyle gözyaşlarını silip dağınık saçlarını düzeltti.
Ekrana gülümsedi.Derin bir iç çekti, çok heyecanlıydı.

Koridorun diğer ucundaki Yoongi ve Jungkook,Taehyung kapı koluna uzanıp açmak için eğilirken ona şok içinde baktılar.
Ne zaman gelmişti?

"O kapıyı açarsan seni bu hastaneye gömerim!"

Yoongi'nin çığlıkları hastaneyi doldururken, başhekim gergin bir şekilde odasından çıkmıştı.
Elbette hastalarla dolu bir yerde böyle bir gürültüye izin verilmezdi.

Yoongi, Taehyung'un yanına gelmiş ve "Git buradan!" demişti yüksek sesle.
"Sakin ol, hastalar uyuyor. Eğer bir sohbetin varsa dışarı çıkıp hallet," dedi başhekim Yoongi'yi uzaklaştırmaya çalışırken.

Agresif bir karaktere sahip olan Yoongi doktoru hiç duymamıştı, tek derdi kendisine hyung diyen çocuğu korumaktı.Ve bu çocuğu korumak için Taehyung'un elindeki çikolataları görünce "Onu zehirlemeye çalışacaktın değil mi?" dedi, kenardan onları izleyen Jungkook'un şok içinde titrek nefes almasına neden olarak.

Yoongi yine agresif tavrını sergilemişti.
Gözlerini zorla açık tutabilen Taehyung'un ona cevap vermediğini görünce sinirlenmiş ve elindeki çikolata kutusunu yere fırlatmıştı.

Taehyung kocaman açılmış gözlerle kutuyu takip etmiş, kardeşinin yanına gitmek için sakinleşmeye çalışmıştı, kutuyu almak için eğilirken.
Yoongi, Taehyung'un sessiz durumundan daha da şüphelenmeye başlayınca kutuyu ayağıyla ezdi.

Taehyung için çoktan dayanılmaz bir noktaya ulaşmıştı bile.

Taehyung aniden ayağa kalkmış, Yoongi'nin yakasından tutarak duvara çarpmıştı onu.Kardeşine aldığı en sevdiği çikolataları yerlebir etmişti.

Jungkook koşarak onları ayırmaya çalıştı.Ama onun kadar zayıf biri için elekte su taşımak gibiydi.İmkansızdı.

"Seni piç kurusu, onları kardeşim için almıştım. Seni mahvedeceğim!"

Taehyung, Yoongi'yi duvara bastırdığında, Yoongi'nin vücudu donmuş gibiydi.Elbette herkes Haru'nun bir yetimhaneden alındığını biliyordu ama kimse onun Taehyung'un kardeşi olduğuna inanamıyordu.Çünkü inanması zordu.

Jungkook şok içinde yerdeki çikolata kutusunu almış ve ezilip kırılmadığını kontrol ederken "Kardeşin mi?" demişti şokla.

Taehyung, Jungkook'un elinden kutuyu çekip almış ve hiçbir şey söylemeden tuvalete taraf gitmişti.Kimsenin ona acımasını istemiyordu.Bu yüzden dolu gözlerini saklaması ve kendine gelmesi gerekiyordu.

Tuvalete gittiği an kutuyu çöpe attı.
Aynanın karşısında birkaç saniye yüzünü inceledi.
Her yönden berbat bir insandı.
Hemen cebinden bir sigara çıkarıp ağzına attı.Çakmakla yaktı onu.

Aniden kapı açılmış ve içeri biri daha girmişti.
Jungkook'tu, saf kalbi Taehyung'un yalnız kalmasına izin vermiyordu.
Kalbini dinledikten sonra gelmişti o da.

"Taehyung, bana zarar vermeyeceksen gelebilir miyim?"

Jungkook'un sözleri Taehyung'a onun ne kadar kötü biri olduğunu bir kez daha hatırlatmıştı.Ağzındakı sigarayla acı acı gülümsedi.
Jungkook o an sessiz adımlarla yanına gelmişti.

Duvardaki uyarı afişini eliyle göstererek "Hastanede sigara içilmez" dedi ve devam etti "Bu hem senin için hem de kardeşin dahil hastanedeki tüm hastalar için zararlı"

Taehyung duyduğu sözlerle önce aynada dudağındaki sigaraya sonra da galaksinin hakim olduğu gözlere baktı.
Bazı şeyleri düşündükten sonra sarhoş aklının emriyle sigarayı çıkarmış, söndürdükten sonra çöp kutusuna atmıştı.

______________

Kendim yazıp, kendim ağlıyorum Şizofren olma yolunda ilerliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendim yazıp, kendim ağlıyorum
Şizofren olma yolunda ilerliyorum

FOR HARU || TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin