פרק 46- B

457 28 5
                                    

הערות הכותבת:
שלום קוראים, אני מקווה שהקריאה מהנה והספר שלי מוצא חן בעיניכם, כל דעה ודעה שנאמרת מאפשרת לי ליצור עבורכם את הספר הטוב ביותר. ברצוני לומר שאני מודה לכם על הכל. הפרק היום יהיה מעט שונה מבדרך כלל וחושב לי להגיד שלא יהיו הרבה נסיונות כתיבה כאלו, הספר נכתב בכוונה מפי עין ספציפית כי לדעתי כך יתקבל בצורה הטובה ביותר. אולי הוא לא מושלם אבל מישהי אמרה שאין מה לדאוג כי החיים הם לנסות דברים חדשים וזה דיי עזר . תודה לכם על הכל וקריאה מהנה ;)

  ****************************************  
פרק זה מכיל מעט תכנים מיניים 🔞

אהבתי זיקוקים עוד כשהייתי צעיר. אבא שלי ואני היינו מדליקים אותם תמיד על גג הבית שלנו, אמא הייתה צועקת שזה מסוכן ולילה היתה מנסה להצטרף. אבא לא הסכים לה. אני זוכר שהוא היה קונה את הזיקוקים הגדולים האלו שאפשר לראות מרחוק, הוא היה מכוון אותם לשמים וזה היה כל כך תמים וכן. זאת ההרגשה כשאני מסתכל עליך.
עיניי הבמבי המזויינת שלה נוקבות בחזי ותקועות ראשי כמו תקליט דפוק, הוא מתנגן שוב ושוב ושוב. ואני מת לכבות אותו. אני מת לשבור אותו לרסיסים ואני עושה את זה, בדרך שלי. ״תן לי עוד!״ היא גונחת מתחתי, כמו תמיד. אני מרגיש את הזיעה שלי נמרחת על הידיים שלה כשהיא צועקת את השם שלי, אני אתפלא אם כמה מתים לא התעוררו הרגע.
״עוד בייבי,״  אני מנסה להתרכז אבל לא מצליח, תמיד היה לה קול צווחני כזה? כשאני משחרר את שלי הרגליים שלה רועדות ויורדות ממותניי, אני מרגיש את סימני הזיעה שלה עליי כשהיא ניסתה כאילו לחדור לעור שלי כמו ארס עלוב. עוד קונדום לפח.
״היית מדהים!״ היא מחזיקה את הגופיה שנמצאת עליי ומאגרפת את ידיה בתוכה, כאילו מנסה לקרוע אותה למרות שאני יודע שהיא לא מסוגלת. זיינתי אותה כל כך חזק שאני לא מבין איך עוד נשאר לה קול לדבר אחר כך, השפתיים שלה נושקות לצווארי כשהיא שכובה על צידה לידי. למלני יש גוף יפה, השמונים די והרגליים הארוכות שלה תמיד הצליחו להעמיד לי אותו במהירות והסקס.. הסקס טוב אבל היום הציצים שלה הם לא מה שעזרו לי במשימה הכוללת.
״אני יודע״ אני מתרומם מהמיטה שנמצאת בחדר ליד חדר העבודה שלי, הבוס חרמן ואני לא מתכוון לעשות אותה על הספה שם, הספה יקרה מידי. אני מרגיש את היד שלה מחזיקה בשלי כשאני מסדר את הגופיה הספוגה, העיניים השחורות שלה כמו שני פקנים מסוכרים שמחכים שאטרוף אותם שוב.
״אולי תשאר קצת? אני בטוחה ש-״
״תחסכי״ אני לא מנסה בכלל. אותה שיחה, אותה תשובה. שוב. ״את ידעת למה את נכנסת, מלני, אל תנסי אותי״ אני לובש את הבוקסר ואחריו את המכנס, הגוף שלי דביק ואני מת להתקלח ולהעיף את הריח שלה מעלי. תמיד שנאתי ריח חמוץ. ״אתה צודק..״ אני מרגיש אותה מאחורי וההרגשה של הציפורניים הארוכות שלה על הקעקועים שלי לא נעימים כמו שהיא חושבת שהם, כמו הרגשה של טלפים.

Between Lovers Where stories live. Discover now