פרק 57

258 18 2
                                    

אני לא נושמת. אני פשוט לא נושמת. אני מחבקת את גופי כמו משוגעת ולילה מחבקת את שתינו בציד ואני מרגישה את הדמעות שלי זולגות בלי הכרה. החברה הכי טובה שלי מתחתנת, פאקינג מתחתנת. עם השמלה, ההינומה והכל. הלב שלי מפרפר לשמיים. ״תהיו השושבינות שלי?״ היא שואלת בין הדמעות שלה ולילה ואני צורחות כן עד שאריקה כמעט הפילה את פלטת הגבינות שהחזיקה לרצפה, זה הרגע שבו אני מגניבה מבט אל לוקאס שמתחבק עם בראיין. החיוך של בראיין עוצר נשימה, ניקר לראות כמה הוא שמח בשבילו וכמה היה רוצה שיהיה לו טוב. הלב שלי פועם כמו תופי מלחמה באוזניי כשהגומות שלו יוצאות החוצה וניראות לציבור. ניקי מחבק את סופי וחורחה תופס אותה ומרים אותה על כתפיו יחד עם מיגל בעודם שרים שיר מקסיקני וגורם לכולנו לצחוק ולרקוד איתם יחד. אוליבר מגיע עם גיטרה בזרועותיו וזורם עם השטויות שלהם בעוד שלוקה תופס בידי ורוקד איתי יחד, הוא מסובב אותי ומחייך אליי בלי הכרה אך עם עוד משהו לא מוכר בעיניים שגורם לי למעט אי נעימות אבל אני מתעלמת. ברגע נוסע אני מחליטה להביט שוב בראיין אך שהפעם הוא עומד לצד השולחן ולא ליד הסלון כמו כולנו, ידיו תחובות בתוך כיסא מכנסיים וראשו מורכן הצידה כאילו יש משהו שמציק לו, אני רוצה להמשיך להסתכל אבל לוקה גורר אותי אליו שוב ושוב ואני לא מצליחה לראות בבירור עד שאני קולטת מרחוק את המבט שלו אליי. הוא מצמית ומקפיא דם ואני יכולה לראות את את השחור שבעיניו כל כך עמוק וכאילו כמהה לדם חם ובוער, זה מרתיע אותי ומושך אותי אליו בו זמנית בצורה לא יאמנת.״יש לנו חודש לארגן את החתונה, תעזרו לי ?״ סופי מוציאה אותי מהבועה שלי בדבריה, אני מסתכלת עליה ובוחנת אותה בנוקשות ובעיקר את הבטן, ״אל תגידי לי ש..״ לילה קוראת את מחשבותיי כתמיד בעוד שסופי מהנהנת את ראשה לשלילה.
״קת׳לין אמרה שאנחנו חייבים להתחתן עד חודש מאתמול״ היא מתחילה לברבר ואני נאנחת בכבדות. קת׳לין היא המגדת עתידות שאלה סופי הולכת כבר יותר משנתיים, כל דבר שקת׳לין אמרה לסופי התברר כנכון אפילו על הזוגיות שלה עם לוקאס. ‏אל תאמיני לשטויות שלה סופ, היא סתם לקחת ממך כסף. אין בדברים שלה שום דבר נכון-״ ״ששש, אל תדברי על קת׳לין ככה!״ לוק אז קוטע את לילה. ‏היא הסיבה שהצעתי לסופיה להתחתן איתי, היא צדקה בזה שהיא אמרה שהיא אהבת חיי״ הוא נושק ללחייה האדמדמות ומחבק בה בחום, סופ מחבקת אותו בחזרה כשהטבעת יהלום שלה נוצצת על הקמיצה השמאלית שלה זה כל כך חמוד וכואב בו זמנית.
אני לא יכולה שלא להביט בעוד פעם אחת בגבר שהציע לי לפני יותר מחצי שנה ומקבלת צביטה קלה בלב. אבל אני מאושרת בשביל סופי, באמת שמחה בשבילה בכל רמ״ח איברי כי אני יודעת עד כמה הגיעה לה הזוגיות הזו ועד כמה היא חיכתה לגבר כזה. יש שיאמרו שלאחר זוגיות של שנה וחצי זה עוד עדיין מוקדם להציע אבל סבתא שלי סיפרה לי שכל עוד זה זה, הזמן הוא לא פקטור ואני בטוחה ומאמינה שזה המצב. אני שומעת את כל הדיבורים של הזוג הצעיר על איך הם היו רוצים שהחתונה תראה, איך כולם ישמחו עבורם ועד כמה סופי תהיה יפה בשמלת כלה בעודנו בדרך לחנות הפרחים. אני מצחקקת לשמוע אותם ולא יכולה שלא להבחין עד כמה האוויר סביבם פשוט טהור ונקי כאילו מלאכים מעופפים סביבם.״יש גם אירועים שמאוד נרצה להגיע אליו אבל ככל הנראה שזה לא יתאפשר בגלל מזג האוויר״ אין ספק שהיא צודקת, מזג האוויר מתחיל יותר ויותר להתקרר ככל שהזמן עובר אני כבר יכולה להרגיש את הקיץ מתרחק ואת החורף קריר בכל פעם שאני מתעוררת בבוקר. ״ אני בטוחה שנמצא אולם אירועים שיעשה את החתונה שלכם כמושלמת, אל תדאגי, סופ״ אני מנסה לנחם.״האמת שיש אולם אירועים מוכר שנמצא בסוף העיר... רצינו ללכת אליו אבל יוצא שאין לנו זמן כל כך״ לוקאס מתחיל להגיד בעודו עוצר ליד מעבר חצייה שהולכי רגל עוברים על פנינו.״מי היה מאמין שכל כך קשה לארגן חתונה בחודש?״ סופי נאנחת בקול ומקטרת כשהיא מניחה את ראשה על כתפו של ארוסה. ״מאדי, תוכלי ללכת לשם במקומנו?״ היא מסתובבת בפתאומיות.
״-מ..מה? לא, סופ.. זאת החתונה שלך. לא נעים-״
״- מאוד נעים מאדי! את מכירה את הטעם שלי ואפילו שלך יותר טוב, תוכלי לתת לנו חוות דעת?״ היא מסתכלת עליי בעיניי כלבלב ואני נשבת בקסמייה, מכשפה קטנה. ״אנסה לסדר פגישה כמה שיותר מהר״ היא אומרת וכמו כמעט רוב הפעמים שקרו בחייה, בדיוק התפנה מקום למחר בשעה חמש לבחון את האולם המפואר. הזוג הקודם ביטל ולנו זה יוצא מצויין. היא מקפצת ומתלהבת לשם העניין שאלך מחר ואני חושבת עד כמה היום יהיה כל כך עמוס, מחר אנחנו אלה שצריכים לספק זר לכלה טרייה. שלא נדבר על שזוהי חתונת צהרים ובשעות הבוקר המוקדמות נצטרך לקשט את הכנסייה שבה הזוג מתחתן. למזלי הרב שאנדי יוכל לתת יד לעזרה, אני מרגישה הקלה שהוא יוכל לעזור לסופי מחר בעיצוב כשאני אצטרך להישאר בחנות להחלטתה הבלעדית כי ׳אני עושה לה את טובת חייה׳. אני מספיקה לדבר עם טיילור ספק הפרחים שלנו,לדבר עם ורוניקה ודייב- הזוג המאושר למחר- ולוודא שהכל הולך כמתוכנן ולסדר מחדש את החשבוניות של מהלך החודש הקודם.

Between Lovers Where stories live. Discover now