Спрях колата на мястото си и излязох, опитвайки се да не вдигам шум. Внимателно свалих колана й и я взех. Тя изгаряше и аз се тревожех, че температурата ѝ ще се вдигне достатъчно, за да трябва наистина да се разтревожа.
-Къде сме? - попита тя толкова тихо, че едва я чух.
-Вкъщи. - отговорих аз, за да я успокоя, като в същото време направих маневра, за да отворя вратата с нея на ръце.
Вътре беше тъмно, с изключение на светлината, хвърляна от малка лампа, която беше запалена на една от малките маси в стаята. Откакто Рафаела се премести в къщата, винаги имаше навика да оставя една от тези две лампи включена през нощта.
Тръгнах към стълбите с Ноа на ръце и въздъхнах с облекчение, когато стигнах до стаята ѝ. Вътре беше напълно тъмно. Ръцете й се стегнаха около врата ми, държейки ме по-здраво.
Бях изненадан, че тя все още е в съзнание и бързо се приближих до леглото й, за да я оставя и да я настаня по-удобно.
-Не...- каза тя с уплашен глас.
-Успокой се. - казах ѝ на свой ред удивен от силата, с която ме държеше.
-Не ме оставяй сама... Страхувам се. - ме помоли тя и долавях паника в гласа й. Молбата ѝ ме изненада, тъй като бях сигурен, че причината за страха ѝ съм аз. Ето защо нямаше смисъл да иска да остане с мен.
-Ноа, ти си в стаята си...- коментирах, седнал на леглото й с нея в скута ми.
Това беше толкова странно... Тогава тя отвори очи и ме погледна ужасено.
-Светлината...- ми каза тя с плътен глас като, ако ѝ струваше самият живот да изрече тези думи. Погледнах я странно... не светеше. - Включи го. - почти ме помоли тя.
Гледах я няколко секунди и видях, че не е уплашена, защото аз бях с нея в нейната стая, нито заради дрогата, нито защото тя едва се движеше... Плашеше се от тъмното.
-Страх ли те е от тъмното? - попитах в същото време, като се облегнах с нея все още върху мен и светнах нощната й лампа.
Тялото ѝ моментално се отпусна.
Намръщих се, чудейки се защо това момиче изглежда толкова сложно. Станах и я сложих на възглавниците.
Наблюдавах я няколко минути, за да се уверя, че диша нормално. Бях и бях благодарна, че Ноа беше силно момиче.
BẠN ĐANG ĐỌC
Culpa mia/Моя вина
Lãng mạnНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...