Останалата част от деня прекарах в стаята си в четене и писане на един от разказите, които бях започнала преди време. Наистина обичах да пиша, както и да чета, и една от мечтите ми беше да стана велик писател в бъдеще. Понякога си представях, че ставам всеобщо признат писател и продавам хиляди копия по целия свят, трябва да пътувам, за да рекламирам книгите си и да създавам истории, които хората винаги ще помнят.
Майка ми никога не е давала нищо в живота си, защото беше забременяла с мен на шестнадесет. Баща ми по това време беше само на деветнадесет години и нямаше никакво академично бъдеще, а само възможността да се състезава в Наскар. Майка ми винаги ми напомняше колко трудно е било да ме възпитава като дете и поради тази причина искаше да ми даде всичко, което е искала на моята възраст. Университетът, доброто училище... винаги са били нейни мечти и сега тя най-накрая ги постига. Поради тази причина тя винаги се е опитвала да получава най-добрите оценки, състезавала се е с волейболния отбор и е чела и писала от дете. Част от мен винаги би искала да я накара да се гордее.
Докато се лутах с ума си, гледайки през големия прозорец на стаята ми, някой почука на вратата ми, за да влезе секунда по-късно. Майка ми се появи с чанта с емблемата на Света Мария и знаех, че това, което има вътре, ще съсипе остатъка от деня.
-Униформата ти пристигна, пробвай я и след това слез, за да може Прет да уреди всичко вместо теб. - посочи тя, оставяйки чантата на леглото. - Между другото, след малко ще изнесем тортата, за да поздравим Ник, те не са свикнали да духат свещи или нещо, което ти и аз правим на нашите рождени дни, но е крайно време някой да промени този ужасен навик. - каза тя с усмивка на лицето.
-Мамо, не мисля, че ще се отрази много на Ник. - коментирах, опитвайки се да си го представя седи на масата и си пожелава нещо.
-Глупости. - изтърси тя и затвори вратата, преди да излезе.
Станах и извадих униформата от чантата. Беше толкова ужасно, колкото си го представяше. Полата беше зелена и шотландска, от тези, които се закопчават с някаква щипка от едната страна на талията и плисирани отзад. Беше толкова дълга, че стигаше под коленете ми. Ризата беше бяла и доста широка, а след това, за мой ужас, имаше зелена и червена вратовръзка, която да пасва на сивия, червения и зеления пуловер. Чорапите също бяха зелени и стигаха до коленете. Поглеждайки се в огледалото, нямаше как да не направя най-неприятната физиономия в историята. Облякох само полата и ризата си, единственото нещо, което можеше да се поправи, и излязох от стаята, за да намеря Прет.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...