-Искаш ли да ти я представя? - отговори ми Никълъс. Веднага пуснах ръката му, очите ми се разшириха невярващо.
- Познаваш ли я?- попитах го, неспособна да повярвам.
-Да. - съгласи се той, сякаш нищо не се е случило. - Адвокатските кантори на баща ми се занимават с много дела на холивудски знаменитости от дете съм срещал повече звезди от всеки, който живее в Лос Анджелис. Знаменитостите обичат адвокатите, които рядко ги спасяват от затвора.
Грабнах чаша шампанско от сервитьора, който мина покрай нас с подновена нервност в дъното на корема ми.
-А твоята приятелка?- попитах, за да се разсея. - Не си я оставил сама след тази публична проява на любов, нали?
Той се намръщи, очите му блестяха от гняв.
-Искаш ли да ти я представя или не?- попита ме едновременно ядосано и грубо.
-Дори не е нужно да питаш, разбира се, че искам, аз съм фен на Йохана откакто се помня, тя е написала най-добрите книги в историята. - казах му, развеселена от отношението му. - Какъв начин да направиш услуга на някого!
-Ела и не започвай да крещиш като обладана, моля те.
Погледнах го злобно, докато вървяхме към нея. О, Боже... Лицето на Йохана се разля в широка усмивка, когато Ник се приближи да я поздрави.
-Ник, изглеждаш страхотно!- Тя възкликна и го прегърна. Ако вече полудях, сега падах по задника си.
-Благодаря ви, вие сте невероятни, както винаги. Виждала ли си баща ми вече?-попита той, докато аз анализирах всяко негово движение и го записвах в паметта си. Какво бих дала, за да имам фотоапарат по това време.
-Да, и аз го поздрави. - отговори тя, смеейки се. - Имаме нужда от повече адвокати като него...
След този кратък разговор Никълъс се обърна към мен.
-Йохана, представям ти най-големия ти фен моята доведена сестра Ноа, въпреки че можеш да я наричаш Луничка. - каза той, смеейки ми се, но не ме интересуваше.
Тя ми се усмихна нетърпеливо и аз изтърсих първото нещо, което ми дойде наум.
-Ти си невероятна, обичам книгите ти.- заявих с треперещ глас. Страхотно, толкова много години мислено репетирах фрази, които да ѝ кажа и сега всичко, за което се сещах, беше типичната стандартна фен фраза.
YOU ARE READING
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...