От няколко дена не съм качвала, затова тази глава е по-дълга от останалите. Приятно четене.
Noah
Трябваше да го оставя да ме държи, треперех, треперех от удоволствие. Не можех да повярвам какво се случи току-що, дори не го бях видяла, всичко се случи толкова бързо... Изведнъж му дадох подаръка и му се смеех и изведнъж той ме притисна към едно дърво и направо потръпвам с всяка една от ласките му. Исках да го спра. Боже мой, трябваше да го спра, но да усетя ръцете му да ме докосват... Беше невероятно.-Красива си. - прошепна той в ухото ми, след като притисна устните си към моите, за да попречи на вика, който се канеше да издаде, да разкрие и двама ни.
Все още си спомнях всичките пъти, когато Дан се беше опитвал да направи същото нещо с мен отказът ми беше толкова незабавен, че той дори не успя да ме докосне. А сега бях позволила на Ник... Губех ума си.
-Мисля... че трябва да се върнем. - коментирах, обличайки роклята си по-добре. Защо изведнъж се почувствах толкова зле?
-Хей! - възкликна Ник, хвана ме за брадичката и ме принуди да погледна нагоре. - Добре ли си?
-Да, просто... Не очаквах това да се случи. - признах, гледайки накъдето и да е, но не и в него. - Увлякохме се, увлякох се и съжалявам... Можеш да се върнеш при Анна или при когото искаш. Не е нужно да оставаш тук с мен. - казах му, опитвайки се да не го накарам да види колко съм нервна.
Нещо проблесна в очите на Ник.
Исках да ме прегърне, дълбоко в себе си исках да остане с мен, бих искала да сме влюбени или поне да се опознаем по-добре... Ник беше пълна мистерия за мен и аз за него , не можех да му позволя да повярва, че част от мен копнееше той да ми каже, че ме обича или да ме заведе на място, където можем да бъдем наистина сами, а не по средата на купон и облегнати на дърво.
-Искаш да отида при Анна? - попита ме той, отдръпвайки се от мен, внезапно ядосан. Може би го притесняваше, че не исках да продължавам с това, което правехме... Може би си мислеше, че искам да го правя с него... Само при мисълта да спя с него насред гора ми се повръщаше.
-Да, тръгни с нея. - отговорих, гледайки пръстите на краката си, за да избегна погледа му. - Не е нужно да оставаш с мен, вече ти казах това беше грешка, оставихме го да отиде твърде далеч и е грешно.
STAI LEGGENDO
Culpa mia/Моя вина
Storie d'amoreНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...