Nick
Имах чувството, че ще експлодира. Всяко едно от нервните ми окончания беше възбудено с натрапчива, изпепеляваща интензивност. Докато вървях към мястото, където бяха моите приятели, пениса ми нарастваше с всеки момент.Защо, по дяволите, я бях целунал? Защо, по дяволите, играеше играта си? Откога позволих на момиче да ме стопли, без аз да поема юздите? Отговорът съдържа Ноа.
Откакто я видях онази вечер, не успях да я избия от главата си. Не знам дали се дължи на влечението към нещо забранено, като се има предвид, че бяхме доведени брат и сестра или на огромното желание да чувствам, че мога да я контролирам, че мога да угася този огън, който тя не успя знам как да изляза от устата й, че мога да я накарам да се държи като всички други жени, които съм имал удоволствието да познавам.
Ноа е напълно различна от всички тях. Тя не падна в краката ми, коленете й не се разтрепериха само като я погледна, тя не отстъпи, когато я предизвиках, но ми отговори дори по-яростно от мен. Беше ужасно разочароващо... и вълнуващо в същото време. Психически. Продължавах да си казвам, че съм груб и непоносим нахалник, че трябва да я игнорирам, ще я игнорирам... но тялото ми ме предаде и не знаех какво, по дяволите, да направя, бях я целунал, бях й предложил да направя не защото ми беше интересно да й помогна да отмъсти на шибаното си гадже, дори и да не мога да я изгоня от празниците ми, но го бях направил от чисто желание да й вкуся устните. Веднага щом я видях онази вечер, исках да се вмъкна между краката й и да я направя моя. Беше изключително неудобно, неудобно и разочароващо, като се има предвид, чене можехме да се понасяме. Защо, по дяволите, трябваше да е толкова дяволски привлекателна?
Късите панталони, които носеше, оставяха дългите й крака открити, предизвиквайки всеки мъж с очи да я гали, да я целува... Косата й ме подлуди, а още повече, когато я носеше така разпусната, обрамчвайки зачервеното й от алкохол лице. Но най-вълнуващото нещо бяха устните й... меки като кадифе и нараняващи, когато формулираха думите си на презрение срещу мен. Бях полудял, когато устата ѝ се отвори, бях луд от начина, по който езикът ѝ се обърна срещу моя, без срам, без комплекси, съвсем различно от това, когато целувах друго момиче. Имах ритъма, имах контрол. Беше прехапала устната й от чисто плътско удоволствие, от простото желание да иска да я изяде и да й покаже кой е шефът.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...