Noah
Тази сутрин се събудих по-късно от обикновено. Не знам дали заради вихрушката от противоречиви мисли, които отнесох в леглото, или защото знаех, че този ден ще бъде много сложен, но когато станах и видях, че небето е облачно, знаех, че нищо добре нямаше да излезе от това, че го помолих за услуга Никълъс и оставих бившия ми да спи в къщата ми. Докато се преобличах в бански и плажна рокля, си казах, че просто трябва да изчакам до седем вечерта, тогава ще започна новата си работа и лесно мога да изчезна и да избегна Дан.Освен това бях в състояние да медитирам върху това много преди да заспя и единствените чувства, които останаха към човека, който беше всичко за мен, бяха гняв и негодувание. Нещо повече, почувствах се глупаво, че му позволих да ме целуне. Не знам дали защото в този момент го нямах пред себе си и затова спомените, които събуди в мен, не се съживиха. Тази сутрин дори не исках да го погледна в лицето.
Когато влязох в кухнята и го видях да седи на масата, с чаша кафе и да се взира в телефона си, не можех да направя нищо, за да не го изгледам буквално. Като ме видя, той вдигна поглед, гледайки как минавам покрай него, за да отида до хладилника и да взема портокаловия сок.
-Чаках те да слезеш долу. - каза той, като стана от стола си и се облегна на плота до мен. Не му обърнах внимание, докато отрязваше филия хляб и я слагаше в тостера. - Родителите ти вече ги няма.
-Майко. - уточних раздразнена.
Дан въздъхна до мен и най-накрая се реших да го погледна. Той имаше добре сресана руса коса и беше облечен в най-добрите си дънки и тениска с нелепа фраза.
-Не искаш да говориш с мен? - попита ме той, без да откъсва очи от моите.- Искам да си те върна, Ноа, не съм прекосил цяла страна само за почивка дойдох тук, за да получа твоята прошка.
-Няма какво да прощавам, Дан. - сопнах се аз. - Ти ми изневеряваше и то не само веднъж, получих снимки, снимки, които дори не знам кой може да ги изпрати, но предполагам, че някой от приятелите ти. Те никога не са приемали, че ти и аз се срещаме, както и най-добрата ми приятелка също.
Преди Дан да успее да отговори на обвинението ми, в кухнята се появи Ник с голи гърди в панталони от пижама, които висяха свободно на бедрата му. Имаше разрошена коса и боси крака... Нямаше как да не го сравня с този, който беше до мен. Сърцето ми биеше лудо само при присъствието му и Дан погледна настрани, за да види кой е привлякъл вниманието ми толкова напълно.
STAI LEGGENDO
Culpa mia/Моя вина
Storie d'amoreНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...