Nick
Хванах я, преди тялото й да падне на земята. Ругаейки под носа си я настаних на пътническата седалка.По дяволите, беше припаднала. Извиках на един от пазачите да ми донесе бутилка вода и докато той стигна, видях как Ноа бавно идва на себе си.
-Ноа... -извиках я галейки я по бузата и поднасяйки бутилката към устните й. - Пий Ноа...хайде.
Тя отвори очи и взе бутилката, която държах над устата ѝ.
-Какво стана? - попита тя, оглеждайки се. - Рони?
Въздъхнах с облекчение, когато видях, че тя идва в съзнание.
-Няма го. - отвърнах, облягайки се на облегалката за глава. - По дяволите, Ноа... ти ме изплаши до смърт.
Тя се обърна към мен, беше бледа като призрак.
-Добре съм... - каза тя, пиейки вода от бутилката и гледайки право напред.
-По дяволите, не си добре. - казах, повишавайки тон. - Лайън ми каза, че си паднала на боулинга и си ударила главата си и не искаш да отидеш в болницата.
-Не исках да влизам в болница, защото знам точно какво ще ми кажат. Просто трябва да си почина.
Гледах я, изпускайки нервите си.
-Може да имаш съсирек.
-Не, нищо подобно.
Нямаше да я слушам. Пуснах колата на скорост и тръгнах към магистралата.
-Какво, по дяволите, правиш?
-Карам те в спешното отделение. Удар в главата и загуба на съзнание. Ако искаш да си играеш с живота си, зависи от теб, но аз няма да го позволя.
Ноа не каза нито дума. Когато стигнахме до болницата, тя слезе, без да ме изчака и влезе сама в спешното. За разлика от последния път, когато бях ходил там с нея, тя мълчеше, попълваше документите и чакаше да й се обадят.
-Не искам да влизаш с мен, чакай ме тук.
-Не се ебавай с мен, Ноа. Сериозен съм.
Притесняваше ме, че трябваше да стоя навън. Прецаках се с Ноа, но ме уби да знам, че тя може да бъде наранена и да не съм до нея, за да я накарам да се почувства по-добре. Рони нямаше да спре, докато не получи това, което искаше, и се страхувам, че нещата ще свършат по-лошо, отколкото бяха.
Мислех да се обадя на Стив, шефа на охраната на баща ми, и да обясня ситуацията, но това би било да издам твърде много. Баща ми щеше да разбере какво се е случило и се страхува, че като го разкрият, ще поискат да отидат в полицията. Ако Рони разбереше, че е решил да го преследва със закона, той щеше да бъде три пъти по-опасен, отколкото беше сега. Нещата между бандите се уреждаха на улицата, но нямах идея как да го направя, без да загубя Ноа в процеса. Беше ми трудно да не счупя лицето му точно там, но знаех, че ако го направя, Ноа никога нямаше да ми прости.
ESTÁS LEYENDO
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...