Майка ми ни погледна с широка усмивка на устните си, след това се обърна към Уилям, който я гледаше, очите му блестяха от задоволство. -Харесахте ли подаръка ни?! – попита той, гледайки и двама ни алтернативно. Обърнах се объркано към Дан.
-Майка ти ми изпрати билета, за да ти направя изненада. - обясни той със свиване на рамене, въпреки че ми се стори, че виждам някаква вина в лицето му. Разбира се, сега разбрах. Майка ми мислеше, че ми прави най-добрия подарък, като доведе приятеля ми у дома, но не беше наясно с една малка подробност, вече не сме заедно.
-Ти беше толкова тъжна, Ноа... - каза майка ми, идвайки да ме прегърне бързо. - Знаех, че единственият, който може да те накара да се усмихнеш, е Дан, така че защо да не го поканим да прекара няколко дни с нас?
-О, мамо... как само го обърка. - помислих си аз.
Насилих се да се усмихна, което ми костваше живота, докато Уилям протегна ръка към Дан и я стисна силно. Майка ми също го прегърна, а след това се обърнаха да ни гледат един до друг, едва докоснати.
-Оставяме ти малко уединение, със сигурност очакваш с нетърпение да прекараш известно време сама. - каза майка ми развълнувано. - Подготвих стаята за гости за теб, Дан. Всичко, от което имаш нужда, не се тревожи да ме попиташ. Дан кимна учтиво и майка ми и Уил изчезна през входната врата.
Когато ги изгубихме от поглед, аз се обърнах срещу бившия си приятел в ярост.
-Не мога да повярвам, че имаше смелостта да дойдеш тук. - сопнах се аз, обърнах му гръб и започнах да събирам нещата, които бях извадила, за да измия колата. Тази задача трябваше да почака, сега той трябваше да свърши нещо много по-важно.
Това беше грешно... Дан не можеше да остане в къщата ми и аз не го исках там и не можех да му позволя да ме целуне отново по никакъв начин...
-Видях идеалната възможност да ти св извиня. - коментира той, правейки крачка към мен. Преди да ме докосне или целуне направих крачка назад.
- Не можеш да останеш, Дан. - той се намръщи и се приближи. - Знам, че още си ядосана и знам, че ще отнеме много време, докато успееш да ми простиш, но позволи ми да бъда с теб тези дни, Ноа... Каквото и да е, ще го разрешим заедно, моля те... ти си моя и аз съм твой... помниш ли? - това изречение ме удари като удар в сърцето.
YOU ARE READING
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...