Не мога да не се смея. Боже мой, Джена беше напълно луда! Не бях такова момиче.
-Какво ще кажеш, ако оставим въпроса с Лейстър настрана и ми кажеш, че ще останеш тук тази вечер да спиш?- предложих аз, гледайки я с умоляващи очи. Ако трябваше да прекарам три дни с Никълъс сама и в тази голяма къща, щях да съм мъртва преди да дойде понеделник.
-Никълъс вероятно кани момчетата, което означава, че Лайън ще бъде тук и ако добавим към това питие, музика и алкохол...- Пръстите ѝ забарабаниха по бузата й. Ще остана, разбира се. - каза тя с развеселена усмивка.
Това ме зареди с много добро настроение. С Джена до мен дните минаваха много по-бързо и точно от това имах нужда в този момент от живота си, дните да летят, без дори да осъзнавам къде ме водят.
Както бе предвидила Джена, няколко часа по-късно къщата полудя. Още нямаше девет вечерта, когато на вратата се звънна. През вратата започнаха да влизат куп момичета и момчета с бирени бурета. Чувайки трясъка, Никълъс се появи на върха на стълбите и покани всички да влязат и да пуснат музиката.
Напитката започна да тече като вода и музиката загърмя от високоговорителите, които дори не знаех къде са. Чувствах се напълно не на място в моите къси панталони и широка тениска. Джена се беше прибрала да се преоблече и все още не се беше върнала, така че отидох в стаята си, за да се преоблека в нещо по-добро и повече в съответствие с това, което нощта можеше да предложи. Потърсих нещо в съблекалнята си, за да се чувствам комфортно и красиво в същото време.
Намерих черни шорти, които пасват на тялото ми като втора кожа и оранжева блуза, която изглеждаше страхотно с тенът, който получих през тези дни. Доволна от облеклото си, разпуснах косата си, нахлузих равни сандали - преминах от носенето на токчета към дома си и изтичах навън, щом чух звънеца на входната врата да звъни отново, силно като музика.
Преди да стигна там, приятелката ми вече беше влязла с приятеля си, Лайън. Да ги видите заедно беше гледка за гледане. Тя, за разлика от мен, беше заложила на високи токчета и въпреки това беше малко по-ниска от приятеля си, който беше облечен в дънки и широка черна тениска.
Джена дойде при мен с развеселена усмивка.
-Гореща си, скъпа. - каза ми тя.- Хвърлили ли око на някого? Това тяло трябва да му се даде мамбо! - Тя извика, изсмя се и ме накара да се изчервя, когато избухнах в смях.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Culpa mia/Моя вина
RomantizmНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...