Днес я качвам по-късно, но стана по-дълга от обичайните глави. Приятно четене. 😁
Noah
Дори не знаех защо се оставих да ме убеди да нося тази рокля. Беше крайно неуместно, а още повече като се има предвид, че целият ми гръб се виждаше. Трябваше да сложа специален сутиен и всичко останало, но все още се чувствах напълно гола. Но Джена беше непоносима, когато нещо влезе между веждите й и една малка част от мен, много скрита, искаше да види реакцията на Ник към тази рокля. Цял ден се държеше сякаш ми е истински приятел, държеше ръцете си далече от мен и колкото и странно и противоречиво да изглеждаше, не го харесвах.Ето защо не разбрах съвсем отвратителния му поглед, щом се срещнахме пред асансьорите. Беше се намръщил по цялото ми тяло и за момент си помислих, че не му харесва начина, по който изглеждам.
-Нещо не е наред? - попитах аз, разочарована от погледа му. Това не беше реакцията, която очакваше.
-Не ти ли е студено? - отвърна ми след като в очите му се появи странен блясък.
-Добре съм. - потвърдих и влязох в асансьора, щом вратите се отвориха. До мен Джена беше облечена в черни мини шорти и много провокативен розов топ. Тя беше много по-изложена от мен и не видях Лайън да я гледа намръщено.
Момчетата ни последваха. Веднага щом стигнахме до етажа, където беше ресторантът, отново бях изумена от декорацията и простора на това място.
Ник ни заведе до ресторанта край басейна. Беше много елегантно, оттук и аз обичах да мога да се наслаждавам на всичко това с приятелите и Никълъс. Това беше едно от предимствата майка ми да се омъжи за милионер, луксът идваше ръка за ръка.
Настаниха ни на много уютна маса до малката пътека, която водеше към градините и басейна. Гледките от там бяха невероятни и скоро вече вечеряхме и се наслаждавахме на приятен разговор и изискана храна.
Мобилният ми звънна, прекъсвайки разговора. Напоследък не спираха да ми звънят от скрит номер и ме слушаха от другата страна на линията.
-Здравей. - отговорих и автоматично познат глас ми отговори от другия край на телефона. Беше едно от момчетата, с които играех плажен волейбол, ако не се лъжа се казваше Джес. Той ми обясни името на клуба и ме помоли да отидем там, когато приключим с вечерята.
DU LIEST GERADE
Culpa mia/Моя вина
RomantikНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...