Nick
След един месец-Дори не си и помисляй да отваряш очи. - предупредих я развълнувано, докато я повеждах към центъра на стаята. Присъствието ѝ най-накрая ми даде радост, която не знаех как да изразя с думи. Промяната, която беше направила в живота ми, щеше да бъде ново начало в нашата връзка, но беше необходимо и в дългосрочен план хубаво нещо да можем да прекарваме цялото време, от което се нуждаехме, заедно.
-Мразя изненадите, нали знаеш. - усмихнах се на моите вътрешности.
-Това ще ти хареса. - уверих я премествайки се зад нея. - Добре...
-Еее! - казах, като свалих лентата, която ѝ покриваше очите.
Тя погледна изненадано какво се разкриваше пред нея. Бяхме в новия мезонет, който бях купил, точно на входа, откъдето се виждаше спалнята, кухнята и хола. Не беше много голям, колкото да живее комфортно един човек, но беше един от най-добрите апартаменти в града. Семеен приятел го беше декорирал по мой вкус и апартаментът стана страхотен. Кафявите и бели тонове придадоха на мястото уютен и модерен вид. Беше наредил да изградят камина в центъра на всекидневната пред диван в шоколадов цвят, където можех да гледам филми и да прекарвам времето си насаме с Ноа. Кухнята беше малка, но имаше всичко необходимо, с малък остров, където двама души можеха да се поберат, за да закусят удобно. Имаше дебели килими на дървения под и голям прозорец, през който се виждаха прекрасни гледки към града. Точно в този момент тъмнината на нощта ги направи още по-прекрасни, ако това беше възможно.
Погледнах Ноа, която беше останала с отворена уста.
-Ами...какво мислиш? - тя поклати глава, думите не излязоха до няколко минути по-късно.
-Твое е? - попита ме, давайки няколко прави стъпки напред и поставя ръка на облегалката на дивана.
Когато се обърна към мен видях, че е притеснена, не знаех как да опиша изражението ѝ.
-Ами да, аз ще живея в него, но ти ще прекарваш по-голямата част от времето си тук с мен, затова го купих, за да сме заедно без никакви пречки. -обясних, приближавайки се до мястото, където беше тя. Обичах да я виждам тук, сега наистина изглеждаше като дом.
Секунда по-късно на лицето ѝ се появи лека усмивка.
-Страхотно е... - възкликна, но тя криеше нещо от мен, виждах го в очите ѝ.
Погалих косата ѝ, прибрах я зад ушите ѝ и обхванах лицето ѝ с ръце.
-Какво има? - попитах я загрижено. Тя поклати глава и накрая въздъхна.
-Ще ми липсва да те виждам всички дни, това е. - призна тя, като се приближи и отпусна глава на гърдите ми. По дяволите, тя също щеше да ми липсва, обичах да ставам и да закусвам с нея, обичах да я виждам разрошена, но винаги готова да ми предложи усмивка, а да не говорим за чувството да знам, че е в безопасност на вратата от другата страна на моята... Всичко това щеше да се промени сега, когато се преместих, но също така знаех, че не е необходимо да живея с баща ми и да бъда влюбен в доведената му дъщеря и дори под един покрив беше лудост. Рядко се чувствахме комфортно да сме сами заедно и сега, когато имах собствена къща, Ноа щеше да може да прекарва цялото си време с мен без никакъв родителски надзор.
-И на мен, но това е необходимо, не мога да понасям да те виждам всеки ден, но да не мога да правя това, когато ми се иска. - казах аз и веднага целунах тези устни толкова съвършени. - Дори и това. - продължих да задълбочавам целувката и да преплитам езиците ни с цялата страст, която това момиче успя да събуди в мен. Отговорът ѝ беше незабавен и желанието завладя тялото ми за половин секунда... Това беше ефектът, който имаше върху мен, тя ме побърка напълно. Повдигнах я за кръста и принудих красивите ѝ крака да обгърнат бедрата ми.
Тя се засмя под устните ми.
-Нито пък това. - повтори тя, като дръпна ризата ми и я премахна през главата ми.
Изстенах, когато усетих ръцете ѝ да галят раменете и врата ми. Вървях, докато стигнах това, което сега беше моята нова стая. Имаше огромно легло и гледките от там също бяха невероятни. Положих я върху меките възглавници и започнах да разкопчавам малките копчета на бялата ѝ блуза.
-Мисля, че ме убеди... Харесва ми това място. - заяви тя, въздъхна секунда по-късно и ми позволи да целуна всеки сантиметър от кожата ѝ.
-Вече знаех, че ще ти хареса. - отвърнах, приближавайки се до устата ѝ.
Точно в този момент осъзнах, че тази жена ще бъде до мен до края на живота ми. Обичах я над всичко и тя успя да ме спаси от черната дупка, която беше животът ми, преди да я срещна. Беше ни трудно да го разберем, но сега, когато бяхме заедно, щяхме да работим, за да развием отношенията си напред. Животът ни не беше лесен и точно поради тази причина се разбирахме перфектно. В критичен и труден момент, насред бурята, единият е бил спасителният пояс за другия, а това е нещо, което не се намира лесно.
Няколко часа по-късно, когато я държах да спи в ръцете ми, разбрах нещо много важно... Лампите бяха изгасени и през прозореца не влизаше никаква светлина... Ноа спеше с красивото си лице отпуснато и спокойно, без следа от страх. Тогава разбрах, че и аз съм помогнал на нея, довел съм и до коренна промяна в живота ѝ... и това беше изключително моя вина.
VOUS LISEZ
Culpa mia/Моя вина
Roman d'amourНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...